Stránky jsou určené odborníkům ve zdravotnictví.
Úterý 21. květen 2013 | Svátek má Monika
  |  Politika  |  Komentáře  |  Finance  |  Z medicíny  |  Kongresy  |  Z praxe  |  Tiskové zprávy  |  Legislativa  |  Rozhovory  |  

INFORMACE

PŘIHLÁŠENÍ
Registrovaný e-mail:
Heslo:
 

Zprávy

V kolika letech je lékař příliš starý?

24.03.2011 08:25
Zdroj: www.tribune.cz
Autor: ivb
V Německu donedávna platilo, že ve veřejném zdravotnictví smějí pracovat pouze lékaři do 68 let věku. Němci tak chtěli ochránit pacienty před případným pochybením starších lékařů a dát prostor nástupu lékařům mladším. Měla by existovat podobná doporučená věková hranice u nás? Měli by starší lékaři vzhledem k náročnosti jejich práce podstupovat pravidelné lékařské prohlídky, jako je tomu u pilotů či strojvůdců?
Příspěvků v diskusi: 143

Diskuse

Do diskusí odborného serveru Medical Tribune mohou přispívat pouze registrovaní čtenáři. Registrujte se ZDE.

Upozorňujeme, že diskutující jsou povinni dodržovat kodex diskutujících. Nepřípustné jsou zejména příspěvky urážlivé a vulgární. Máme zájem o zajímavou, kritickou diskusi, nikoliv však o vulgarity. Uživatelům, kteří nebudou dodržovat tento kodex, zablokujeme jejich přístup do diskusí.
řidič  |  reagovat
24.03.2011 | 08:52
..když je přzkoumávána způsobilost k řízení automobilu vzhledem k věku,měla by být přezkoumávána i způsobilost starých lékařů,----kteří pracují jen 4hodiny denně
a pojištovny jsou spokojené,pacienti však ne,protože je to omezení dostupnosti péče.
návrh  |  reagovat
24.03.2011 | 09:03
..lékaři vždy operují se srovnáním náročnosti a zodpovědnosti povolání lékaře s povoláním pilota cestovního letadla...navrhuji,aby se zjistilo,jak se přezkoumává způsobilost pilotů a v kolika chodí do výslužby či důchodu.
BOB  |  reagovat
24.03.2011 | 10:26
Bohužel, lékaři nikdy nemohou mít výhody pilotů, protože v době, kdy piloti jdou do předčasného důchodu, lékaři dosahují nejvyšší kvality!
manžel lékařky  |  reagovat
09.06.2011 | 20:22
Mám kamaráda,který skrz mizerný plat u ČSA odešel ve 45. letech do Spojených Arbaských Emirátů,původně měl smlouvu do 60. let, přesluhuje třetím rokem.Sice podle jejich práva nesměl(nesmí) být kapitánem, nicméně starty a přistání provádí výlučně on, místní kapitám je mu k ruce.Dohodl se s nimi, že do 65. a pak milovanou B 777 def. opustí. Létá linky, nebo se šejky,jak je třeba a uznává, že 65 je strop, dál už jen jako turista, nebo se svým soukr. sportovním letadlem,jan tak,pro radost.Pravda je,že práci dělá moc rád,peníze už roky nehrají roli,létá proto,že jej to baví,mají o něj zájem a zdraví slouží.Proč by to nemohlo platit pro lékarě? Až na "vyděláno" -tam to nevidím na obdobu pilota, zde v česku určitě.Bohužel.
challenger  |  reagovat
24.03.2011 | 10:11
samozřejmě že ve FN Brno známe lékaře, kteří tam vzhledem k věku jsou již platní jak hadovi noha. Jenže se jedná o otitulované prduchy, kteří jsou zaměstnáváni na revanš pro jejich dávné zásluhy. Samozřejmě, že žádný ředitýlek nebude říkat, že to tak je, protože to zavání porušování povinnosti při správě cizího majetku a špatným hospodařením, jelikož ty peníze chybí na odměňování těch, kteří v systému skutečně makají. Jde svým způsobem dílem o nepotismus, Svým způsobem o zachování starých tradic Hippokratovy přísahy, kdy se lékař stará o svého učitele, který by jinak bídně zhynul nicneděláním a nízkou penzí. To, zda bude lékař zaměstnán či nikoli záleží pouze na něm, to je jedna z mála výhod lékařského povolání. Existují ještě další racionální důvody zaměstnávat staré lékaře: 1) mají požadovanou kvalifikaci a tituly, takže papírově mohou krýt skutečně makající školence zaměstnávané v režimu 0.1/1.0, což by v případě neexistence jejich pracovního poměru nebylo možné. To, že pan profesor stráví drtivou část své pracovní doby pitím kávy a plkáním se sestrami (práci po něm vzhledem k jěho úctyhodnému věku už nikdo nechce, aby třeba vybouchal 70 lidí z denní ambulance) nebo že třeba do práce vůbec ani nedorazí, to je věc jiná. 2) otitulovaní prduši jsou někdy jediní, kdo způsobí, že je pracoviště vůbec možné akreditovat jako pracoviště vyššího typu. Ono to ještě přijde jako velký průser - protože aby bylo možno vůbec uznat studium na LF v rámci kompatibility v EU, musí se na ústavu či klinice vyskytovat určité množství docentů a profesorů, což u nás bude velmi obtížné - tak už se prý chystá novelizace VŠ zákona, která umožní jmenování docentů a profesorů, přestože nesplňují habilitační předpoklady - jako za komunismu.
Sám to beru tak, že tihle lidé si už svoji práci odvedli za peníze věru nedůstojné a tohle přilepšení k důchodu jim samozřejmě náleží právem, pokud to sami chtějí. ale tvářit se, že pan 80-letý expřednosta, který se sotva vleče a který si dokáže vzpomenout na 40 let staré obsolentní postupy a s vervou je prosazovat v moderní léčbě, je v současnosti velkým přínosem, to je blbost. Ale sám osobně bych se o takové lidi postaral, vděčíme jim totiž za to, co umíme.
Postoj přednostů - i těch starých k akci D-O mě naplňuje optimismem, co se týče jednoty lékařského stavu, která je nutná abychom si vybojovali svobodu a rovnoprávné postavení s ostatními občany.
pozorovatel  |  reagovat
24.03.2011 | 10:35
Opravdu tak moc makáte 70 pacientů na lékaře ve FN ambulanci????
Není lepší l4 dní přemýšlet, než hodinu zbytečně makat!!
Těm starším kolegům tj. 80 let závidím ochotu chodit do špitálu. Lepší je zbytky slunečního svitu vnímat v přírodě. Do důchodu bych už chtěl jít už co nejdříve, už zítra! Neboť jak člověk stárne tak to hrozně letí.
challenger  |  reagovat
24.03.2011 | 16:27
běžně 30, někdy 40 a když je někdo nepřítomen tak i 70. Naprosto výjimečně, ale i toto je možné. soudruh ředitel neřeší, že není v lidských silách dělat na ambulanci 70 lidí a léčit lege artis. Nestará se o organizaci práce.
ppp  |  reagovat
24.03.2011 | 10:39
Chalengere, přesně takhle to chodí na všech vysokých školách. A prachů je tam ve hře ještě méně než v medicíně.
tomik  |  reagovat
24.03.2011 | 12:59
Neco pro "povzbuzeni" z USA. Pred 8 lety me osud zaval na 4 roky na velkou univ. na Floride. Na mistnim klinickem oddeleni pracoval prednosta a 2 byvali ex-prednostove; ten mladsi nevykonaval uz zadnou klin. praci, bral plny akademicky plat, pouze organizoval "grand rounds", posledni rok byl nakysliku (nasalni kanula), tak organizoval jen castecne; ten starsi, jeho predchudce, byla ikona se vsim vsudy, vcetne CV,vsech awards, atd- rovnez nedelal zadnou klin. praci, ze zacatku obcas okomentoval nejakou studii, pak uz ani to ne; jeho manzelka, postarsi sefka na patologii ho posadila do kanclu, tam si ho obcas vsimly sekretarky/research people, nemusela ho tak za penize nekde nechavat, odpoledne si ho vyzvedla, ve ctvrtek rano ho dovedla na grand rounds se vyvencit, kde obcas polozil otazku; manzelka porad plkala, ze na jeho alma mater v Bostonu si jinak vazi byvalych profesoru. Tihle dva mili, neemeritni profesori stali oddeleni jen na zakladnich platech kolem $580-600,000 tis. rocne, soucasny prednosta se vzdycky potil, jak ma vykazat jejich cinnost, nebude to preci on, kdo bude spojen s eliminaci ikony. Inu, kazdy mame sve problemy.
mi  |  reagovat
01.04.2011 | 13:52
Tak nevím mně jedna takováto stará pan důchodkyně, lékařka na pohotovosti, správným podezřením na zápal plic u syna, které se pak na rtg jen potvrdilo, zachránila dítě. Mladá lékařka,která ho poslouchala den před tím nepoznala nic, dle mě to tam už muselo být, bylo rozsáhlé na dvou třetinách jedné plíce. Sice k tomu nepotřebala žádné složité lékařské postupy ani moderní medicínu, jen sluchadla, ale jsem jí vděčná. Ale když o pacientech mluvite, jakože je potřebujete vybouchat z ordinace, tak je jasné, že s tímto přístupem pokazíte mnohé. Protože třeba ten padesátý vybouchnutý pacient může mít něco vážného. A to je problém.
I.V.  |  reagovat
24.03.2011 | 10:14
Při veškeré úctě a respektu ke starším kolegům nevěřím, že je schopen lékař v 80 letech fungovat dobře. Mám takové v okolí a ani jeden z nich dobře nefunguje. Léčí občas i non lege artis , neznají nové léky , používají vyšetřovací ale i léčebná schémata minulého století ...
Dej Pánbůh abych měl dost lucidity a věděl kdy mám, skončit a vyhl se této trapnosti.
Eva  |  reagovat
24.03.2011 | 10:28
Pane doktore,
tady vidím problém v tom, co už píše váš kolega pod nickem challenger. A sice jedná se o akreditaci pracovišť. Prostě papír je papír a ten nevypovídá nic o erudici a výsledcích práce jednotlivých jedinců. Aby nedošlo k omylu, co tím myslím. Může být špičkové oddělení a profesionálně odvedená práce lékařů, ale chybí ten papír. Prostě tam musí být ještě jakoby zaměstnán nějaký prďola, který má odbornost posvěcenou na papíře, jakkoli jsou jeho profesní znalosti z minulého tisíciletí.
Anopheles.  |  reagovat
24.03.2011 | 11:28
Ano, to jsou ti tzv. odborní zástupci na všechno možné, kteří jim pouze garantují odbornost, aby vůbec ty ordinace v terénu dostaly platby od VZP, atd, vždyť to všichni znáte.
Problém ovšem nastane možná, až Heger zakáže tzv. souběhy praxí. To se teprve začne lámat chleba a budou se hledat a prstíčkem hrabat za různými prduchy, aby ten celý systém, který už tak tak skomírá doslova na důchodcích, naprosto nezkolaboval.
Samostatnou a velmi podivnou je také kapitola zaměstnávání prduchů ve zdravotních pojišťovnách. To je skutečně neštěstí, ale jak to řešit ?
Obecně vzato, je mi 60 let a velmi rád už bych toho taky nechal. Jenže z hlediska vyššího principu mravního a sociálního musím dělat do 62 let a 10 měsíců. To možná ještě přežiju, ale horší je skutečnost, že svoji ordinaci nikdy nebudu moci prodat. Úspory ve zdravotnictví povedou ve velmi brzké době k útlumu všech stávajících ordinací a tam, kde lidé byli zvyklí nacházet roky svého lékaře, nenajdou nic, nebo možná tak opravnu obuvi. To by možná ani nevadilo, pokud se podobný systém "šetření" nepřenese obecně na celé zdravotnictví a sociální šíbři nezačnou dělat reformy podle ekonomů.....
laik  |  reagovat
24.03.2011 | 13:49
Nerozumím, jak "souběh praxí" souvisí s přestárlostí prducha?? Lékaři v produktivním věku neprovozují soukromé ambulance vedle své nemocniční praxe?
katango  |  reagovat
24.03.2011 | 15:53
Jak to spolu souvisí? Až zakážou souběh praxí a odejdou prduši (nebo budou odejiti chorobou či úmrtím), budou dochtóři sakra chybět.
myslím  |  reagovat
24.03.2011 | 18:00
..jinde v dikuzi Zlý student LF cituje mladou lékařka,že nemůže sehnat místo,musí pracovat na 0.2úvazku za 4800kč...Challenger toto také opakovaně uvádí.Jsou prostě mladí bez práce,ti by měli konečně šanci a nahradili staré.
katango  |  reagovat
24.03.2011 | 22:19
Je místo a místo. Místo v okresní nemocnici nebo místo ve fakultce v Praze?
.  |  reagovat
24.03.2011 | 22:51
Umístěnky na vás!
ZVmHTWQhakSeWhzxVY  |  reagovat
19.07.2011 | 21:43
I'm so glad that the intenert allows free info like this!
BOB  |  reagovat
24.03.2011 | 10:32
Chlubí se ještě nějaký stát tím, že v něm pracuje šestadevadesátiletá praktická lékařka?
98  |  reagovat
24.03.2011 | 10:18
Lékařská populace nezadržitelným způsobem stárne, tak jako stárne celá populace. Proto není asi zcela racionální říci, že po určitém věku nemůže lékař pracovat, ale tak jako se kontrolují řidiči, měli by lékaři od určitého věku procházet pravidelnými zdravotními a psychologickými prohlídkami. Pokud by starší lékař neprošel, nemohl by již samostatně léčit. Nesmíme zapomínat, že mezi lékařem a vrahem z nedbalosti je velmi malý rozdíl.
a.  |  reagovat
24.03.2011 | 12:13
Ano, jsem pro pohlídky. Akorát ty prohlídky dělají zase lékaři a přece kolegu nepotopí.
Naše 65 letá lékařka uzala našeho 85 letého dědu schopným řídit auto za 2 sprosté vtipy ( bez prohlídky). Během 2 minut vítězoslavně třímal lejstro s razítkem a jezdil dál. když jsme se byli ptát na policii, bylo nám řečeno, že oni s tím nemohou jic udělat a případné následky neponese lékařka, ale děda.
No, je to již delší dobu a už není ani jeden mezi námi, ale nedělám si iluze, že dále se to nestává.
BOB  |  reagovat
24.03.2011 | 10:24
a naše zdravotnictví skončí!
MUDR MILES NOWOTNY  |  reagovat
24.03.2011 | 10:37
NA OŠETŘOVÁNÍ PACIENTŮ NA KLINICE A V PRAXI VĚK 70 LET BY MĚL BÝT ABSOLUTNÍ MAXIMUM.
LABORATORNÍ LÉKAŘE VÝZKUMNÍKY A JINÉ TEORETICKÉ OBORY BYCH NECHAL BEZ OMEZENÍ.
PROTOŽE PRO VĚDECKÉ PRACOVNÍKY PLATÍ JAKO PRO VÍNO ČÍM STARŠÍ TÍM LEPŠÍ.
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 11:03
Kdybych byl mladý, říkal bych, ať staří už konečně táhnou do důchodu a udělají místo mladým. Kdybych byl starý,tak bych protestoval,proti debolní vyhlášce EU... kdybych byl ještě schopen dopravit se a sedět za stolem v ambulanci,proti "nucnenému" odchodu do důchodu(protože bych byl ze dne na den naprostý žebrák s penzí kolem 12 000Kč a to by nepokrylo ani 1/3 nákladů na chod domácnosti)= tak= protestuji, protože mladý je každý, ale bohužel jen chvilku, starý...prakticky už od 50.let...= JSEM PROTI:-)))))))))...nebo dejte pořádný důchod, či rentu(případně možnost prodat mladému lékaři ambulanci a občas si tam přivydělat při jeho dovolené,nemoci...,či 5x do měsíce se tam otočit...variant je mnoho)
odpůrce stejných žaludků  |  reagovat
24.03.2011 | 11:31
12000,-důchodu jr málo, to je fakt, ale z toho žijou 3/4 populace. AS prodá svou praxi. Učitel nebo zdravotní sestra nemá co prodat.
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 11:46
Holt nemám stejný žaludek jak 3/4 populace...asi jsem se rozmáchl moooc doširoka...12 000= kapesné na víkend, či 1 večeře pro rodinku..
BOB  |  reagovat
24.03.2011 | 11:52
Tak musíš pracovat do smrtě smrťoucí!
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 12:07
Také to tak vidím...ještě ,že jsem mladý,zdravý a krásný...
m.  |  reagovat
24.03.2011 | 12:15
a namyšlený
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 12:26
aňo,aňo,aňo...všichni si mne berou jen pro peníze...škoda,že nejsem nesmrtelný...ale možná se nechám zmrazit, či VYCPAT...
sestra  |  reagovat
24.03.2011 | 12:15
Já za to dřu celý měsíc. Hrubého
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 12:27
To máš teda bl.ý...u mne bys to měla za 2x až za 3x...
olNjlveOiqpsyQUMNQ  |  reagovat
20.07.2011 | 21:38
More posts of this qulatiy. Not the usual c***, please
NVDszTdsrQtoX  |  reagovat
21.07.2011 | 18:49
You know what, I'm very much iclnined to agree.
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 11:06
v článku to prošlo, mně ne? Moc bych prosil, aby EU nevytvořila další nesmyslný a dovolím si říci deb.lní normativ, který by rozšířil ty již platné.

challenger  |  reagovat
24.03.2011 | 16:22
Quod licet Iovi, non licet bovi.
voňka  |  reagovat
24.03.2011 | 23:03
Ty ale nejsi bůh, že...
challenger  |  reagovat
25.03.2011 | 01:14
no já ne, mně by to slovo cenzor neschválil. Ale Krausovi to evidentně prošlo. De_ilní od Krause zřejmě není tak deb_lní jak od obyčejného póvlu.
pacientka  |  reagovat
24.03.2011 | 15:21
a je to přísně individuální. Znám doktora, který zapomínal strašně už ve věku asi 55 let, takže vůbec ještě nebyl důchodový. A znám paní doktorku, která pracuje v 75 letech na plný výkon jako praktická a je moc dobrá a oblíbená. Takže omezení věkem je nesmysl. Ale určitě bych po 65 letech věku 1x za 2 roky tyto lékaře podrobila přezkoušení, aby neustrnuli a museli se také vzdělávat v moderní medicíně. Aby nežili z podstaty a tím někomu náhodou pak neublížili zastaralou léčbou!
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 16:09
Hmmm, a kdo je bude zkoušet?komise mladých? starých? politiků?pacientů?Rathovci? Šnaidrovci? Julínkovci?....to neprojde...každý lékař bude jednou starý,takže si větev předem pod sebou nepodřízne, navíc nějaký starý ,"zastaralý" postup může být prospěšnější, než moderní postup, který odstupem doby může mít až fatální důsledky...(nechci strašit, ale nikdo třeba neví, co udělá očkování nynějších dětí,batolat za 20r. PLODNOST?imunita?...bohužel nikdo neví...super léky(chemie) na cholesterol???srdce???)ne vše staré=špatné.Často se ke starým metodám lékařská věda vrací (viz larvy na vředy,pijavice na tromby a TK.obklady,pitný režim, pohybová aktivita,strava)..JE TO DILEMA...co je lepší moderní, či odzkoušené...BRR= ŽE VŽDY ZAREAGUJI i NA Hňulu
fík  |  reagovat
24.03.2011 | 18:16
Armi, taky seš hodně starej?
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 18:43
Já NE,proč?... jsem mladý,zdravý,bohatý a krásný...
pacient   |  reagovat
24.03.2011 | 18:49
soudě podle příspěvků tohoto autora odpověď považuji za trapný pokus o vtip.
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 19:23
a pozor paciente!!!JSEM MLADÝ A JEŠTĚ K TOMU NEKLIDNÝ!!
katango  |  reagovat
25.03.2011 | 15:37
Arnolde, hlavně, že jsi BÁJEČNÝ a BOHATÝ.
qnyNrIHuPPpJtnt  |  reagovat
21.07.2011 | 04:06
There's a serect about your post. ICTYBTIHTKY
QgJLDKtyhkkxepCxo  |  reagovat
21.07.2011 | 17:37
Ho ho, who wlouda thunk it, right?
Sestra  |  reagovat
24.03.2011 | 15:54
Právě jsem se svým otcem lékařem lyžovat v Alpách, je mu 76 let a jezdí červené sjezdovky od 10 do 15 hodin, včera i černou. K večeru jdeme do bazénu,páry a kde kdo z českých hotelových hostů se ptá, na jeho věk? Nechtějí věřit.
Pracuje na půl úvazku v ambulanci a je v pohodě. Proč ne, v hotelu si půjčil knížku v italštině a věk neřeší.
98  |  reagovat
24.03.2011 | 15:58
Výjimka potvrzující pravidlo.
bPTDjWLRLlSN  |  reagovat
20.07.2011 | 08:27
Super excited to see more of this kind of stuff oninle.
OWXKaRffNxdvCHff  |  reagovat
21.07.2011 | 15:42
Always the best content from these prodigious wtrries.
dotaz  |  reagovat
24.03.2011 | 16:46
..a kolikrát denně se koupe v panenské krvi?Nebo objevil elixír mládí?
Sestra  |  reagovat
27.03.2011 | 16:22
Nepotřebujete něco na mozek????
HvnPupipGIEMEPhW  |  reagovat
20.07.2011 | 13:49
Keep it coming, wreitrs, this is good stuff.
PSeztJZy  |  reagovat
07.03.2012 | 18:29
Bets, did you receive it?Abort mioissn, the Missus needs to upgrade our daughter's cellphone first, to enable the exchange of pixs !
WebkmBPFDaAZMhtgJq  |  reagovat
10.03.2012 | 04:59
I've recently srettad a blog, the info you offer on this website has helped me tremendously. Thanks for all of your time & work. Americans detest all lies except lies spoken in public or printed lies. by Edgar Watson Howe.
WuybJkyvj  |  reagovat
21.07.2011 | 16:55
Articles like this are an example of quick, hpeflul answers.
Florian  |  reagovat
24.03.2011 | 15:56
Obor posudkového lékařů je tak neatraktivní a to jak po stránce finanční (jsou hodnoceni stejně jako úřednící na OSSZ), tak prestiže, že kdyby všichni "důchodoví" odešli na zasloužený odpočinek, tak se obor a posuzování totálně zhroutíl, neboť 3/4 "posudkářů" pracuje v důchodovém věku a často na plný úvazek. Jinak důchodem si alkespoň částečně vyrovnávají sociální rozdíly proti jiným lékařům - ti co ve starobním důchodu nejsou tak jsou na tom značně špatně. I kldyž to není jen o penězích.
98  |  reagovat
24.03.2011 | 16:02
Lékaři nám nezadržitelně stárnou a do důchodu se jim nebude chtít jít, tedy přesněji řečeno, nebudou si to moci z ekonomických důvodů dovolit. Mladí půjdou pracovat rovnou z fakulty do zahraničí. Otevřeli jsme sakra důležitou otázku, jak zabezpečit bezpečné, dostupné a kvalitní zdravotnictví, když třetina lékařů bude důchodového věku a stav se bude stále zhoršovat. Já si myslím, že to nebude možné a zdravotnictví v blízké budoucnosti strašně upadne. Bude pár špičkových center a ostatní bude hrůza. Asi jako v Americe.
Rejpal  |  reagovat
24.03.2011 | 16:45
Nechali by jste si opravit auto od 80letého opraváře aut? A myslíte, že zvládne komunikaci s těmi počítači které máte v autě?
Letěli by jste letadlem na dovolenou, které bude pilotovat 80letý pilot?
Nechali by jste ošetřit Vašeho psa od 80letého veterináře?
Všimli jste si jak zvládají situace na silnici 80letí řidiči?

Tak proč se sakra někomu zdá bezva nechat se léčit 80letým doktorem?

Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 17:13
Dej mi 50-70 000Kč důchodek a praxi klidně pustím mladším...takto ke mně 80.letému lékaři budeš muset chodit i nadále...Rejpale....
Trpaslík  |  reagovat
24.03.2011 | 17:27
Ve stáří už tolik peněz nepotřebuješ, holograme. Nesmíš být tak hamižný.
Arni Rimmer  |  reagovat
24.03.2011 | 17:31
Kdo říká, že jsem starý?????Co má říkat HOLLY(IQ 6000)????
Trpaslík  |  reagovat
24.03.2011 | 17:49
Rimmere, jednou starý budeš. I když hologram je nesmrtelný, že.... Tak to se tě nezbavíme, budeš v ordinaci oxidovat pořád. Ale to si ty prachy zase neužiješ. Koukni se na Kocoura, to je dobrá inspirace.
doplním Vás  |  reagovat
24.03.2011 | 17:44
..dodatečná otázka:nechal byste své dítě hlídat 80letou babičkou či dědečkem?
Proč odborná společnost chystá pojištěncům-rodičům překvapení v té formě,že o životě a smrti jejich dítěte bude rozhodovat 80letý stařeček?
challenger  |  reagovat
24.03.2011 | 21:34
našli stůl, pod sklem bylo velkými písmeny napsáno: angína: Penicilin, chřipka: Acylpirin, plíce: Syntophyllin, srdce: Digoxin.
True story.
Samozřejmě vohnouti budou radši věřit, že se nic neděje, hlavně když bude všecko zadarmo.
Arni Rimmer  |  reagovat
25.03.2011 | 00:33
Přesné= to měl zdravotník(Fero z Nitry) na vojně na stole(měl toho tam vícero...kašel suchý kodein,vlhký= pneumolysin,Masti=je to jedno= framykoin na všechno,indulona též...oční kapky do oka, nosní =do nosu) (Digoxín = nedávat!!!=jen doktor!!!)=ZLATÉ ČASY....KDE,ŽE JSOU???
WNLciediMAgLitVrerY  |  reagovat
06.03.2012 | 21:06
we like to honor other sites on the web, even if they aren't related to us, by lkniing to them. Below are some sites worth checking out
brož  |  reagovat
25.03.2011 | 11:37
Klidně bych nechal Rejpale,pokud by na práci stačil fyzicky.Znám řadu starých řemeslníků,kteří ty mladé strčí do kapsy,vědí si rady v každé situaci,umí improvizovat.Zatímco mladí automechanici všechno vyměňují za nové,staří to klidně spraví a neboj i s elektronikou si dokáží poradit.
Rejpal  |  reagovat
26.03.2011 | 18:55
Hlavně si vemte kolego 80letého právníka až Vás někdo zažaluje.
lékařka 2  |  reagovat
24.03.2011 | 17:22
Většina z nás odejde do důchodu a kupec se nenajde.
Tedy jinými slovy, za 12 000 čistého nelze přežít, a tak se mezi námi říká že zemřeme s tužkou v ruce. Nyní v okolí odešel do důchodu gastroenterolog, s velmi dobrou klientelou, pokoušel se to prodat 2 roky. Nikdo se nenašel.
invalida  |  reagovat
24.03.2011 | 17:47
..mladí invalidé mají i menší důchody a ktomu třeba 2,3 děti a musí vyžít..co Vy starci tak důležitého potřebujete,když už děti míte odrostlé.
sestra  |  reagovat
24.03.2011 | 21:07
Proč by to nešlo? Jen se nejezdí k moři a lyžovat do Alp, využívá se veřejná doprava a oblečení se nakupuje v sekáči či přešívá. A knihy se půjčují v knihovně a telefonovat se chodí do budky.
Jiří Wicherek  |  reagovat
25.03.2011 | 13:30
OK, to pak ovsem netreba marnit cas studiem a rovnou makat. Ma to ovsem "malou durku". Casem je nejaky ten studovany obcas zapotrebvi, a nekdy setsakra studovany a setsakra nutne.Nu a najednou..., jaksi..., ehm.., takovy nebude k mani. A kdyz se prec jen nekdo, z duvodu nezvladatelne touhy pomahat bliznim bez ohledu na vlastni potreby prece jen najde a ta studia podstoupi, neni jiste, ze bude vzdy k mani. Neni totiz jiste, zda zrovna nebude volat nekde z budky ci sobe a sve rodine presivat haderky zakoupene v sekaci... Nu, jestli je tohle, mila sestro, Vase predstava...
sestra  |  reagovat
25.03.2011 | 15:08
Já píši o tom, že jde za 12 tisíc měsíčně vyžít. tedy že i důchodce to zvládne. Nikoli, že za tyto peníze mají pracovat lékaři.
Jiří Wicherek  |  reagovat
25.03.2011 | 16:08
Hmmm a ja psal o tom, ze vyse duchodu se odviji od vyse vydelku a ze lekari by se melo studium vyplatit vysi vydelku a tim i vysi duchodu, ze, kdyz se lekarum studium prestane vyplacet (vydelkem i duchodem), poklesne o toto studium zajem, ze lekaru se bude nedostavat. K tomu u nas uz ostatne smerujeme - viz tez:
http://www.tribune.cz/clanek/21891-nejvice-penez-dostanou-informatici-a-ekonomove-nejmene-lekari
sestra  |  reagovat
26.03.2011 | 18:36
A jiný článek je zde také a to ten, že lékaři dostanou důchod podle odvodů. Kdo paltí málo, holt bude mít málo- ale třeba mu to nevadí, protože si uložil do štrozoku
challenger  |  reagovat
24.03.2011 | 21:39
najde, nenajde, vše záleží na ceně. Problém je to, že doktoři ve špitálech mají holou řiť, soudruzi z Mediclinicu už zjistili, že ne do každé ambulance seženou lékaře a ono očekávání majitele praxe je mnohdy velmi přehnané - někteří chtějí 3 a více mega, přičemž praxe takovou cenu zdaleka nemá. dnešní cena, za kterou se dá praxe prodat, je půl mega, u dobrých praxí možná mega. navíc oni vlastně ani nemají co prodávat, jelikož jsou živnostníci a živnost dle zákona prodat ani nelze.
mi  |  reagovat
01.04.2011 | 14:03
Za tři a půl milionu koupíte docela pěkný byt. Když vám někdo nabídne za tuto částku dobrou ordinaci s rozsáhlou kientelou, která má třeba i dobrou pověst, tak máte zajištěnou práce do penze. Opravdu se zdá, že to je málo. Za několik let, pokud se budete snažit to splátite a začnete vydělávat.Pokud ovšem svým přístupem pacienty neodradíte a nebudou raději odcházet jinam. Tady se vlastně prodává kolikrát ne hmotný majetek, ale zkušenost, dobré renomé zavedené ordinace. Pokud si pacienty udržíte a budete mít zajištěnu práci po zbytek života a ještě vydělávat. Pokud ordinace před tím vydělávala, může vydělávat i vám, když si ji koupíte. Ale musíte makat stejně dobře, jako předchůdce, tedy alespoň. Samozřejmě je to sázka na vaše umění a schopnosti. Můžete taky zkrachovat
KcwTIPSsYFdYrglL  |  reagovat
20.07.2011 | 08:44
Play informative for me, Mr. internet witrer.
ghgWkGdnuqvBYTpxy  |  reagovat
21.07.2011 | 16:17
Good points all aornud. Truly appreciated.
čajka  |  reagovat
24.03.2011 | 18:31
Všude v médiích se to hemží jen právy pacientů, stížnostmi pacientů na lékaře a jejich řešením. Ptám se: jaká má práva lékař a jak se má lékař bránit proti pomluvám a špinění pacientů? A taky proti stížnostem? Bývají často neoprávněné, a když se pak prokáže, že lékař je nevinen, jak má žádat taktéž o odškodnění za nactiutrhání a za psychickou újmu, kterou musel utrpět v průběhu nepříjemných jednání při vyřizování stížnosti či žaloby? Nebo si snad pacienti myslí, že lékař je stroj a musí si nechat všechno líbit? Že neprožívá bezesné noci, když je vystaven pomluvě, stížnosti či žalobě? Nikde v médiích a ani na internetu toto není zodpovězeno!
challenger  |  reagovat
24.03.2011 | 21:56
Práva lékaře nejsou v čekoprasečáku žádná. Pokud se opovážíte bránit proti vohnoutímu nactiutrhání a okopávání kotníků, tak jste lítá krvelačná šelma nebo minimálně zchudlý elitář, který se vyvyšuje nad obyčejné lidi. Hnědobolševické běsnění dokonce dosáhlo té míry, že vám nejsou garantovány ani základní lidská práva - například se můžete dopustit trestného činu, aniž by skutková podstata vašeho jednání byla efektivně a smysluplně popsána v zákoně (porušení čl 39 LZPS), u zaměstnaných lékařů je porušování zákoníku práce natolik běžné a tolerované, že se opět jedná o porušení č. 1 a čl. 36 LZPS. Nehledě na ochranu osobnosti podle čl. 7 LZPS - když jde o údajného pachatele vraždy 9-letého dítěte, je to striktně "Oskar T.", když jde o lékaře, soudruzi novináři neváhají nejen uvést jméno, místo bydliště, pracoviště ale také hned vyřknout rozsudek. Nehledě na státní monopol, pod kterým musí každý lékař zcela nesmyslně pracovat, chce-li žít v ČR. To vše proto, aby se mohly naplňovat stranické pokladny a aby soudruzi jako Malý, Ludvík i ten Kraus a další mohli mlaskat a mlaskat ze zkorumpovaných zakázek. Tohle se nedá vyřešit smírně, bohužel akce D-O vyčerpala potenciál. Na jedné straně se nedivím, lékaři ještě nejsou na válku připraveni, na druhé straně soudím, že válka mezi lékaři a parazity je v ČR dříve či později nevyhnutelná. Nepovede se obvyklými zbraněni, ono doktorům skutečně stačí, když přestanou pracovat a dělat ze sebe hlupáky. Je potřeba komercionalizovat zdravotnictví jako je tomu v USA.
čtenář  |  reagovat
24.03.2011 | 22:20
Myslíš Otakara Tomka, který zavraždil Aničku Janatkovou, vohnoute challengere? Tak toho novináři popravili okamžitě. Právem?
....  |  reagovat
24.03.2011 | 22:23
V USA nemá 30 % obyvatel žádné zdravotní pojištění. Když se ti toto líbí, tak táhni do Ameriky, proč zapácháš tady? USA - to je challenge, nebo ne srabe?
Zlý student LF  |  reagovat
24.03.2011 | 22:45
Když si ho nechtějí platit, je to jejich problém... To že by si zde jistá "opálená" menšina neplatila ZP, je mi taky jasné a co jako? Dostanou to nejnutnější a nic víc. Holt pakliže se k lékařům chová vláda i lidi prasečím způsobem, tak to jinam než do komerce kde si lékař může diktova nepůjde. Tady si myslí každý "průměrně inteligentní" ovčan, že platí těžké prachy za pojištění, aniž by věděl co kolik stojí...
Najdek  |  reagovat
24.03.2011 | 23:01
Tak proč sakra tu medicínu studuješ? Prachy se tím vydělat nedají, lidi se k lékařům chovají prasečím způsobem... tak proč se sakra moříš na medině, ty trumbero? Hlavně nebrebenti, že chceš pomáhat lidem , to bych musel uronit slzu, pokrytče.
Zlý student LF  |  reagovat
24.03.2011 | 23:30
Baví mě moct legálně lidem působit bolest... Kde jinde se toto splní...
Arni Rimmer  |  reagovat
25.03.2011 | 00:44
to je nadsázka,nicméně studium mediny je docela zajímavé, bohužel praxe je jiná,ale kdo je šikovný, i ekonomicky se dá vyžít...hlavní je být ZDRAVÝ,CHYTRÝ,ŠIKOVNÝ,MLADÝ A KRÁSNÝ,bohužel i pilný...pak bude i bohatý...a je lepší být bohatý a zdravý, než chudý a nemocný...(ale,bohužel,že je jich hodně...také,bohužel.)
o sadismu  |  reagovat
25.03.2011 | 08:24
..dále navrhuji,aby byli PSYCHOTESTY vyloučeni nejen staří neschopní,ale i SADISTI
Jiří Wicherek  |  reagovat
25.03.2011 | 13:01
Naopak masochiste budou vitani.
challenger  |  reagovat
24.03.2011 | 23:51
Pokud si neplatí pojištění a mají jiné priority, je to jejich problém a mě ani nikomu jinému nepřísluší hodnotit, co si za svoje peníze má kdo koupit. Jinak já jsem občanem ČR (musím říct, že bohužel), ČR je moje vlast, jsou tam zvyklé moje děti, rodina tam má kořeny a popravdě řečeno nechápu, kdo jste, že si osobujete právo určovat někomu, kde má žít. Ostatně v ČR už nějakou dobu nežiji. A už vůbec nechápu, kde berete tu drzost vyžadovat po někom nucené práce služby, které jste mu nezaplatil vy zahnědlý bolševický zmetku.
Anopheles.  |  reagovat
25.03.2011 | 07:49
Challe, nerozčiluj se nad maličkostmi, kterými zde zanášejí stránky různí "vohnouti" a buď rád , že sedíš někde mimo čekistán. Já už jsem zcela rezignoval na jakékoliv snahy tady někomu něco smysluplného vysvětlovat. Vždy se najde rozumbráda, který tě utře až si připadáš jako mamlas. Tohle nemá cenu. Sleduj následujících 14 dní , jak se bude vyvíjet boj o tzv. reformu zdravotnictví ve tvé bývalé vlasti a budeš opravdu překvapen, čeho my tady, se ještě asi dožijeme....Zdraví kolega od ušáků.
katango  |  reagovat
25.03.2011 | 09:14
Anophele, je zbytečné připadat si jako mamlas, když tě utře někdo jako ti, co tu zaplevelují diskusi. MMCH někam se nám poděl dr.med. Černý, a to byl ...!
PBfujspx  |  reagovat
20.07.2011 | 11:29
Well done artlice that. I'll make sure to use it wisely.
gXyqvATRtlc  |  reagovat
21.07.2011 | 16:23
So true. Honesty and everything recgonezid.
mi  |  reagovat
01.04.2011 | 14:08
doufam, že vás v roli pacienta nikdy nepotkám a doufám, že ani jako spolupracovníka v nějaké nemocnici. S tímto přístupem byste si asi praxi dlouho neudržel.
EAtXmFpPEigUsUD  |  reagovat
21.07.2011 | 02:44
Wow! That's a raelly neat answer!
seCUkLkuFgsfiCtynL  |  reagovat
21.07.2011 | 17:28
Creetad the greatest articles, you have.
kXtAuMiEUOzSeOA  |  reagovat
07.03.2012 | 11:22
I consider yesetrday one of the greatest days of my life. At about 3 p.m. Marlena and I were fortunate enough to bring home Cormac Conran Egan from the hospital. While his brother Connor Chance needs a bit more peace and quiet before he joins his three brothers at home, we are thrilled to have him home and decided to give him a nickname: “Lucky.” Just a short time after getting him settled we received word from the Chicago Tribune that our candidacy was endorsed to be the next Alderman of the 43rd Ward. Having the Chicago Tribune’s endorsement was the 2nd thrill of the day and I will always remember holding “Lucky” when we got the news.
NaBMsrKWhVksW  |  reagovat
10.03.2012 | 04:33
Very interesting ienedd. In contrast, Google Reader is declared as html4/strict.dtd and looks well coded, although I didn't run it through a validator..-= Mike Sb4s last blog .. =-.
pacientka  |  reagovat
25.03.2011 | 08:10
Práva má lékař pořád větší než pacient,protože je zdráv a snadněji si svá práva vydobude.Vymahatelnost práv je těžká,však uvidíte,až onemocníte či zestárnete.
dodatek  |  reagovat
25.03.2011 | 08:38
dodatek,je-li reakce stěžující si lékařky k článku:ale asi právo pracovat do 90let a ohrožovat tím např.nezpůsobilostí jiné lidi,nemá nikdo.Práva lidí končí tam,kde porušují práva jiných lidí.
lékařka  |  reagovat
25.03.2011 | 13:51
A z čeho soudíte, že lékař je vždy zdráv? Lékař je od toho, aby chápal pacienta, ne naopak..ale setkala jsem se i s přístupem pacientů "tobě se to kecá, ty jsi zdravá"..a ono to tak, světě div se, vždycky není. Divila byste se, jak to občas je, divila byste se, jak se cítí lékař, který očekává výsledek, který ho může například poslat na onkologii, a ošetřuje někoho, koho po dlouhé túře píchá v koleni, a lékař se snaží, aby na sobě nedal nic znát. Lékař je taky jen člověk, a člověk bývá nemocný.
lékařka  |  reagovat
25.03.2011 | 13:57
Jo, a snadněji si svá práva vydobude...no, jak se to vezme. Možnost sezobnout erární Ibalgin, když mě v práci bolí hlava, je fajn, právo vstupovat do místností, kam "civilisté" nesmí může být zajímavé ;-), realita je taková, že pacient může de facto vše, zato lékař nemůže pacientovi, který zapáchá, je agresivní, lže (naštěstí, aspoˇm zatím, výjimka)atd říct"vy kašlete na mě, a já zase na Vás, nazdar".Notabene, opilec Vám ani nepodepíše reverz, zato Vám může jednu natáhnout..a ani nemáte status veřejného činitele.
lékařka  |  reagovat
25.03.2011 | 13:57
Statut:-)
challenger  |  reagovat
25.03.2011 | 15:21
to je další z rozměrů medicíny. Ale zde se již můžeme bránit - minimálně můžeme žádat asistenci policie v případě, že pacient ohrožuje okolí, což si v případě ožralého bezdomáče vždy odůvodníme. Na druhé straně tpohle trápí především lékaře státních zařízení, sourkomník může vždy použít kouzelnou formulku "z kapacitních důvodů..."
rigor mortis  |  reagovat
26.03.2011 | 17:44
Tohle trápí i učitelky, už i sedmáci jsou ve vyšší váhové kategorii než ony. A mistři odborného výcviku nosí neprůstřelné vesty. A ředitelé škol jim řeknou: "Neblbni, von jeho fotr nás zasponzoroval, povznes se nad tu facku".
rigor mortis  |  reagovat
26.03.2011 | 17:44
Tohle trápí i učitelky, už i sedmáci jsou ve vyšší váhové kategorii než ony. A mistři odborného výcviku nosí neprůstřelné vesty. A ředitelé škol jim řeknou: "Neblbni, von jeho fotr nás zasponzoroval, povznes se nad tu facku".
nmMjFoqzYkCjtoU  |  reagovat
20.07.2011 | 14:16
These topics are so confusing but this hlpeed me get the job done.
aAYpeEsAEpLCzKjs  |  reagovat
21.07.2011 | 16:55
Hot damn, looking pretty usuefl buddy.
FiisulAXbVuwRzqFWx  |  reagovat
20.07.2011 | 02:40
Thanks alot - your answer solved all my prbeomls after several days struggling
ScSrrveSOMiblsTUcWL  |  reagovat
21.07.2011 | 15:35
Super infromtaive writing; keep it up.
challenger  |  reagovat
25.03.2011 | 14:25
více než polovina pacientů vstoupivších v ČR do mé ordinace byla v době, kdy tam vstupovali, zdravější než já. Tito lidé nejenže drze neplatí za služby, které by v jiním státě byly považovány za služby v kategorii wellness, ale navíc ještě sprostě užírají čas pacientům, kteří lékaře skutečně potřebují. Proto je třeba naprostou většinu služeb komercionalizovat. Patřičně vysoké ceny odradí vohnouty od otravování a zbude čas jen na vážně nemocné. Navíc tato podnikatelská příležitost přitáhne do systému další lidi, Tady nejde o žádnou vymahatelnost. tady jde o právní prostředí účelově nastavené tak, aby se mohly pod pohrůžkou násilí vymáhat po lékařích nucené práce a služby: monopolizace - prekarizace - kriminalizace - dehonestace. To je bludný kruh ve kterém se český lékař bohužel pohybuje a málokdo z nich si to uvědomuje.
thajská masáž  |  reagovat
26.03.2011 | 18:00
No, jde taky o to, jestli ti pacienti byli zdravější než ty, když z Tvé ordinace odcházeli, challengere.

Jinak drzost vohnoutů konzumovat předplacené služby je fakt úděsná. Krev ve stolici vyděsí vohnouta až k smrti, přitom by stačila jen taková wellness koupel v odvaru z dubové kůry. A von drze votravoval, protože si drze myslel, že má rakovinu střev! Hanba mu!

V komerčním prostředí by sis nevydělal ani na slanou vodu. Tam nejsou žádný vohnouti, ale jen pan XY a paní YZ. Zdraví se tam "Dobrý den" a pěstují se tam rukotřasy. Jak říkám, nic pro tebe. Ty se můžeš uživit právě jen v tom polosocialistickém zdravotnictví. Tak se uvolni z křeče.
katango  |  reagovat
27.03.2011 | 12:22
V komerčním prostředí by byly naprosto jasné role. Pacient platí -pokud nezaplatí, není ošetřen, lékaři není nic do toho, jakou má pacient smlouvu s pojišťovnou a kolik od pojišťovny dostane zpátky. Mluvím teda o ambulantní péči. Lékař je ten, kdo službu poskytuje a je finančně závislý na počtu pacientů. Zdali víte, že v Česku je to tak, že čím je lékař oblíbenější a čím má víc pacientů, tím méně po ZP za péči platí ?
thajská masáž  |  reagovat
27.03.2011 | 14:20
I teď jsou jasně vymezené role. Já jsem mizerně placený AS a já zase mizerně ošetřovaný pacient.
Nechápu, jak úhrada na dřevo může změnit myšlení lékaře, který považuje pacienty za "póvl", "vohnouty" a "socky". To je otázka kinderstube - a to prostě je nebo není.
Péče o zdraví prostě není zboží jako každé jiné, to není houska na krámě. A pacient není spotřebitel, který se může libovolně rozhodnout, jestli si tu housku koupí nebo ne. Podobně je na tom vzdělání a nebo sociální služby.
Ten pokladenský systém má své výhody , ale v absolutním provedení je to krok směrem ke třetímu světu.

Vybrala jste si, katango, nevhodnou profesi. Smůla. Pro obě strany.


katango  |  reagovat
27.03.2011 | 21:55
Štěkáte na nesprávný hrob nebo možná pláčete u špatného stromu. Já už jsem doživotně už jen pacient, protože jsem v plném ID po mrtvici, co mne postihla v mladém věku 54 let.
thajská masáž  |  reagovat
28.03.2011 | 20:49
To je mi líto. Fakt a opravdu.
challenger  |  reagovat
28.03.2011 | 01:31
hehe, tak předplacené služby poudáte? A komu jste si je předplatila, milá zlatá? Tomu doktorovi určitě ne-e. To, že někde zaplatíte výpalné státní organizaci, která pak legálně na základě zákona doktorům neplatí za odvedenou práci, tomu já milá dámo, rozhodně neříkám předplacená služba. Já tomu říkám sprosté parazitování. Nechete být sprostý parazit? Zeptejte se, zač utrácí vámi předplacené peníze vaše zdravotní pojišťovna, milá zlatá, dřív, než se tady na někoho začnete votvírat tu svoji drzou nevymáchanou zlodějskou hubu.
O tom, kdo by si co vydělal v komerčním sektoru, bych být vámi, milá zlatá, tak moc nespekuloval. Až byste platila za každou návštěvu tržní cenu, která někde o řády, někde pouze několikanásobně převyšuje současné regulované ceny, které navíc vaše zdravotní pojišťovna neplatí, pak by se jistě - pokud bych to nebyl já - našlo spousta lidí, kteří by se vám za vyplacené penízky klaněli uctivě až ke kotníkům. ale to by čekárny jistě nebyly nacpané k prasknutí vohnouty, co se zrovna rozhodli, že je někde svědí. V čekárně by stál právě onen lékař na červeném koberci a čekal vás s otevřenou náručí.
Heslo náš zákazník náš pán samozřejmě platí, jenže vy nejste zákazník, tak si tady na něj nehrajte, milánku. Zákazník budete, až začnete skutečně platit. Dokud tomu tak není, radil bych vám klidnit hormon a držet hubu, když se dospělí lidé, kteří narozdíl od vás mají páru, o čem mluví, spolu baví.
thajská masáž - Lenka Kočišová  |  reagovat
28.03.2011 | 20:48
1. Zkušenost s platbami na dřevo mám. V soukromém stomatologickém ZZ. Falešné úsměvy, péče mizerná. S penězi kvalita péče souvisí jen nepřímo. Prostě jsou lékaři, kteří jinak než dobře léčit neumí. A naopak!!

2. Drzou nevymáchanou a sprostou hubu si tady už dlouho otevíráte pouze Vy, challengere. Holt komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

Fakt mne mrzí, že jste tak zbabělý ,že tady vystupujete jen pod anonymním nickem. Doufám, že nejste z Prahy, ale odjinud. Jímá mne hnus a odpor, kdybych někoho takového jako Vy měla potkat v ordinaci. Zapamatujte si mé jméno (Lenka Kočišová) a odmítněte mě léčit, kdybych na Vás někdy náhodou narazila. A to i v případě, kdybych zaplatila tisícovku vlezného do Vaší ordinace a klaněl jste se mi až k zemi. Vyžeňte mne, nebo se z Vás pozvracím!
challenger  |  reagovat
29.03.2011 | 01:14
víte, milá zlatá, ono některé paranoidní kverulanty je těžké uspokojit, ať člověk udělá cokoli. Buď se jim nelíbí, že se na ně doktor, kterého ZP okrádá, nesměje, nebo mají nespecifikované problémy s kvalitou péče, trpí utkvělou představou, že dobrý doktor dělá dobře a výhradně zadarmo, to je ta bolševická propaganda, jste v odstatě taky oběť. Pro takové lidi je nejlepší, když nejsou spokojeni, jít prostě jinam, máme svobodnou volbu lékaře. Jiná věc je, když vohnout, který přestože zneužívá všech momentálních výhod regulovaného trhu, není nikde spokojen. Asi má příliš velká očekávání a pokud to není duševní choroba, je třeba se ptát, odkud se tato falešná očekávání berou. Pokud žije vohnout jen se svojí vlastní frustrací, pak je to jen jeho problém, ale pokud se falešná očekávání zvrhnou v agresivitu a osobní napadání jako je tomu ve vašem případě, pak je to problém společenský. tak nejdřív vadila pouze absence rukytřasu a nyní se vymlouváme na absenci kvality? No vy musíte mít, milá zlatá, aspoň 3 lékařské atestace, když tu kvalitu dokážete tak dobře posoudit. ale myslím, že spíš ne, že spíš jen s drzostí sobě vlastní mluvíte o něčem, o čem jako obvykle nemáte ani ponětí.

Co se týče drzé nevymáchané huby, ano, tu bohužel máte vy, jelikož to nejsem já, kdo zde drze a falešně argumentoval nějakým imaginárním dluhem lékaře vůči společnosti. Lékař vám nic nedluží, milá zlatá, pokud vám někdo něco dluží, je to vaše pojišťovna, tak se obracejte laskavě tam, kde platíte, soudružko a nikam jinam. Já vím, že kromě vás tu jsou i lidé, kteří mají pochopení a vědí jak systém funguje, že je spousta slušných lidí, kteří mají tu smůlu, že se musí spolehnout na socialistický systém. Ale tito lidé uznávají také práva lékaře coby občana a tak tady drze nevypiskují. Ono byste se divila, ke komu všemu byste nemohla chodit, kdyby všichni lékaři zde bez obalu říkali, co si myslí, jako to dělám já. Oni vám to neřeknou, protože většinu lidí nebaví provokovat psychopaty na netu, ale podobné nebo navlas stejné názory na váš přístup má hrubá nadpoloviční většina lékařů, tak se, milá zlatá, moc nepoblejte, až si zas půjdete někam vymrčovat nucené práce a služby, za které neplatíte. kdybyste moc blinkala, ještě byste mohla dostat metabolickou alkalózu a achlorhydrii a vaše léčba, za kterou vaše pojišťovna neplatí, by pro nás byla dražší.

Já bych rád, milá zlatá, odmítnul léčit lidi, jako jste vy. Ale tohle samozřejmé právo, které má každý řemeslník, v socialistickém čekistánu lékař nemá. Takže z toho důvodu si tady vy můžete vést silácké řeči, protože jinak byste byla možná překvapená, kde všude byste měla zavřené dveře. Lékař bohužel (kromě toho, že léčí slušné lidi, kterých je naštěstí převážná většina) musí strpět paranoidní kverulanty, psychopaty a podobnou verbež, což je dle mého názoru chyba. V komerčním zdravotnictví by mi zase váš osobní postoj byl jedno. Důležité by pro mě bylo (stejně jako se na osobní a politické postoje neptá jakýkoli jiný řemeslník, právník nebo architekt), že mi za moji práci přinesete můj zisk. A budu vědět, že když nebude i takový paranoidní kverulant a pitomec spokojen, že své penízky mít nebudu a tak se podle toho chovám. To je kouzlo tržní dobrovolné směny, že zákazník dostane to nejlepší za co nejnižší cenu a že tento rozhovor by se nikdy neuskutečnil, kdyby tu nebyl stát se svojí nenažraností a svými regulacemi, soudružko, to vás ve VUMLu neučili?

Mimochodem, když už jsme u toho coming outu, tak nám, milá zlatá, taky řekněte, jaké cenné služby společnosti poskytujete vy, čím se zabýváte a kolik vaší pojišťovně do husitské kádě přispíváte, abychom se mohli pokochat. Oblažte mě svým ostrovtipem, kterak se vy obětujete ve prospěch veřejného blaha...:-))) a nezapomeňte sdělit rodné číslo, protože vaše jméno je dost tuctové, má ho asi tak 200 jmenovkyň.
mi  |  reagovat
01.04.2011 | 14:40
Ono je to na obě strany. V příspěvku výše by vám přišlo moc dát za ordinaci 3 a půl milionu. to byste chtěl od kolegy, vám přenechá pacienty jen půl milionu, za to máte dnes auto střední třídy, dobré, ale jen kus plechu, který vám druhý den jde s cenou dolů mnohem mnohem rychleji. V případě ordinace, která bude patřit vám na celý život a budete na ni vydělávat. A že znám i v tomto našem systému ordinace, které vydělávají a dost hodně, a to i přesto, že jsou napojeny na veřejné zdravotní pojištění a částečně mají i své nadstandarty, které si nechají zaplatit. Myslím, že kolega prodávající ordinaci někde na západě by chtěl za to, že vám vlastně dává, početnou klientelu mnohem a mnohem více. Určitě si tam na tom západě budete moci vydělat na to abyste si takovou ordinaci mohl pořídit, třeba na úvěr.
iXkOJUJPGz  |  reagovat
21.07.2011 | 03:22
Thank you so much for this atcrlie, it saved me time!
QmooQouZAiPf  |  reagovat
21.07.2011 | 17:16
Thank you so much for this arilcte, it saved me time!
vrchni  |  reagovat
30.05.2011 | 23:43
Souhlasím a dodávám, sestry jsou na tom stejně beznadějně. Jedinou ochranou je právo na ochranu osobnosti, jenomže, Valehrachovi na městském soudě to trvá jak lačnému sr.a.n.í. než věc projedná
Arni Rimmer  |  reagovat
25.03.2011 | 09:20
a budeme = jejich počtem= mít stanoven doporučený věk odchodu lékaře do penze...Počkám si tedy na výsledek:-))))))))
Jiří Wicherek  |  reagovat
25.03.2011 | 13:08
Pred nekolika dny se zde v nekolikaprispevcich opbjevil pozadavaek na drivejsi odchod lekaru do duchodu - vzhledem k rokum prace stravenym nad ramec bezne pracovni doby pri sluzbach, podobne, jako maji narok na drivejsi odchod do duchodu policiste a hasici. Ani zdaleka tomu zde nebyla venovana v prispevcich takova pozornost jako je venovana lucidnosti starsich kolegu.
Stejne tak ani zdaleka nebyla a neni venovana pozornost moznemu pochybeni kolegu a kolegyn v dusledku "opotrebovanosti" po narocnych sluzbach bez naroku na odpocinek jako je venovana pozornost moznemu pochybeni kolegu a kolegyn diky "opotrebovanosti" ve vyssim veku.
Ridicum, pilotum... je venovana v tomto smeru nalezita pozornost, lekarum a lekarkam nikoli. Nejspise to bude tim, ze pochybi-li ridic ci pilot v dusledku poruseni rezimu odpocinku, odskace to do znacne miry zamestnavatel, pochybi-li ze stejneho duvodu lekar, odnese to v prvni rade on.
MUDr. Roman Durdis  |  reagovat
27.03.2011 | 13:10
Naprostá pravda, kolego.
GrSldsDeliyPAoam  |  reagovat
21.07.2011 | 02:30
Well put, sir, well put. I'll cretailny make note of that.
cSxzikExTiuZpJeeNqD  |  reagovat
21.07.2011 | 17:40
IJWTS wow! Why can't I think of tnhigs like that?
YWvrdjNFCrlC  |  reagovat
07.03.2012 | 07:23
Newspapers always have their own stalns, largely depending on the owners. When I was in the Middle East, I preferred The Jerusalem Post to Haaretz, but then the Post changed ownership and I didn't agree with it as often. And I'd read the same story in Al-Quds, an Palestinian Arabic language newspaper and get a totally different point of view. Same stories, different opinions. I rather like it that way.
SOxmyahj  |  reagovat
10.03.2012 | 06:19
My partner and i hnsomaire along together with your results and leave desperately appear modern for your returning revisions.
98  |  reagovat
25.03.2011 | 15:52
lékař: Jaké máte obtíže?
pacient: Mám velkou sklerózu.
lékař po určité době latence: Takže jaké máte obtíže?
RFSrSfttbdblbM  |  reagovat
08.03.2012 | 03:28
I don't know what the answer is, but I know that the neawsrs that I'm hearing aren't making any sense to me.Which is my fault for having majored in economics. Yep, 2 + 2=4 no matter what. But if you'd majored in English or history, then you could take a few facts, a large helping of fluff, a touch of BS and voila!! You've got a 10 page paper add some powerpoint slides, a guy with medals on his chest, and snazzy looking building and you've also got a 100 million weapons acquisition program (Why yes, I DID do weapons procurement for the pentagon, why do you ask? and there's a very good reason it's called procurement )
XzaQadlylOJLsKgEu  |  reagovat
10.03.2012 | 06:39
Thanks, I've recently been kiolong for info approximately this topic for a long time and yours is the best I have found out so far. But, what about the conclusion? Are you positive concerning the supply?
Littell  |  reagovat
25.03.2011 | 21:27
Věk lékaře může být různý.Rozhodující je posmrtná ztuhlost
MUDR MILES NOWOTNY  |  reagovat
20.05.2011 | 14:51
V KLINICKÉ PRAXI MAXIMUM VĚK 65 LET
VE VÝZKUMU 70 LET
PAK UŽ O NEMÁ CENU EVENTUELNÍ ŠKODY CO TI STAŘÍCI ZPŮSOBÍ MOHOU BÝT VĚTŠÍ NEŽ JEJICH PŘÍNOS
PSYCHICKÉ PORUCHY SE TĚŽKO PROKAZUJÍ
vrchní  |  reagovat
30.05.2011 | 23:57
Taky pracuji s lékařem jenž není z kategorie nejmladších, konkrétně 65 let, nedávno včasnou diagnózou zachránil pacientce život za 5 minut 12, nicméně funguje to u nás tak že nepracuji v režimu lékař nadřízený a sestra podřízená, ale ve smyslu teamové práce, někdy upozorním na nedostatek či připomenu novinku, objednávky pacientů a management praxe včetně laborek obstarávám samostatně tak aby se lékař věnoval odborné stránce léčby a nikoliv administrativě a baví mne to. A když něco kiksne nebo opomene jsem tu od toho aby ch upozornila že to není v pořádku, musím se vzdělávat to ano a možná i více než kolegyně v nemocniční praxi, ale zatraceně mne to baví protože konečně je za mnou výsledek a nikloiv papírová statistika z fabriky na léčení pacientů !
v.k.  |  reagovat
15.04.2012 | 13:06
Zaráží a uráží mne arogance a vulgarita příspěvků z nichž některé jsou hodné vyvažeče senkruven.
Už i pochybuji, že někteří nechápou, že každý člověk a v každém věku je individuum nezpaušalizovatelné, dokonce ani ne věkem. Dementi či neschopní lékaři mohou být ve 40, a mentálně čilý, někdy i fyzicky může být 80-letý-á.
Aroganci mladých chápu jako nespokojenost s jejich stavem a také třeba tím, že nevyrůstali odborně a eticky!!! se starším kolegou, který jim předával své zkušenosti (ale jen pokud o ně od tohoto "dědka" stáli).
Ještě stále má pacient šanci si vybrat lékaře. Je tedy na něm, zda si vybere lékaře podle věku, zkušeností,aktuálních znalostí, reklamy či vlídného přístupu.
Jako ve všech profesích je kriteriem oblíbenosti úspěšnost.
Z některých příspěvků mám obavu, abych se k tomuto lékaři někdy nedostal.
VK  |  reagovat
09.05.2012 | 16:56
Nedá se věřit, že takto píší lékaři s VŠ vzděláním. To už jste tak zhrubli, že neumíte diskutovat slušně? Opravdu mám dojem, že jste měli špatné vzory či učitele. Nebo ti Vaši učitelé Vám byli vtloukáním slušnosti tak odporní, že se jim teď mstíte? A kde berete čas na tyto neplodné a urážlivé diskuse?
Já považuji lékaře a) za dobré a slušné, (nehledě na věk) k nimž chodí pacienti rádi, protože jsou s jejich péčí spokojeni, b) dobré ale hulváti c) špatné medicínsky či povahově, často obojí. K těm jde pacient jen z donucení. Spokojenost či nespokojenost pacienta s výsledky péče i chováním se šíří a je nejlepší reklamou + i -. Plně souhlasím s předchozím příspěvkem kolegy v.k.
Jiří Wicherek  |  reagovat
13.02.2013 | 14:08
Hmmm a k cemu + reklama pri limitech a regulacich?

Přidání příspěvku do diskuse

Do diskuse smějí přispívat pouze přihlášení návštěvníci. Diskutující jsou vázáni kodexem.


Copyright © 2000-2012 MEDICAL TRIBUNE CZ, s.r.o. a dodavatelé obsahu (ČTK).
All rights reserved. Podrobné informace o právech.