Nová pojišťovna sází na pružnější komunikaci
Na trh vstoupila 12. března nová zdravotní pojišťovna s názvem Média. „Přinášíme nový koncept, který se nevymezuje vůči stávajícím zdravotním pojišťovnám, ale vůči celému nepružnému systému,“ uvedl prozatímní ředitel Ing. Emil Buřič, který je pověřen řízením pojišťovny do doby, než budou zvolený její řídicí orgány. „Na rovinu přiznáváme, že i ve zdravotnictví vidíme příležitost k podnikání. Věříme, že dojde k reformě zdravotnictví, a až se tak stane, chceme být na trhu etablováni. Chceme generovat zisk, zasloužený zisk za lepší služby,“ dodal.
Kapitálově za novým subjektem stojí GES Group – česká finanční skupina s rozsáhlými aktivitami v mediální oblasti (mimo jiné 50 procent podílu na vlastnictví licence TV Prima) a v průmyslu (např. ZVVZ Milevsko), která podniká i s vlastními developerskými projekty.
Tento projekt přináší některé nové prvky v komunikaci s pojištěnci – například po získání zabezpečeného přístupu klient na internetu uvidí, komu a kolik za něj pojišťovna zaplatila.
Podobnou flexibilitu zástupci pojišťovny nabízejí i lékařům: „Zkrátíme doby pro úhrady vykázané péče až na třetinu limitu daného legislativou. Pokud nám budou podklady od poskytovatelů předány internetem, uhradíme péči do dvaceti dnů. Hodnota bodu přitom bude vycházet z poslední platné vyhlášky, tedy bez nějakého historické zastropování,“ uvedl MUDr. Pavel Kubíček, ředitel úseku zdravotní péče nové pojišťovny.
Zdroj: