Přeskočit na obsah

Pacient a jeho práva

CzechMed, česká asociace dodavatelů zdravotnických prostředků, si dala již při svém vzniku v roce 1998 za cíl přispívat ke zvyšování úrovně zdravotní péče v ČR. Jedním ze základních nástrojů je i zlepšení komunikace mezi nemocným a zdravotnickými profesionály. Rovnoprávný dialog však může probíhat pouze tehdy, budeli partnerem zdravotníka aktivní pacient znalý svých práv a poučený o tom, na co se lékaře ptát i čemu naslouchat.
...

Plnou verzi článku najdete v: Medical Tribune 30/2006, strana 30

Zdroj:

Sdílejte článek

Doporučené

Britská NHS vyrazila do boje proti HPV

12. 8. 2025

Britská Národní zdravotní služba (NHS) naléhavě žádá statisíce mladých lidí, kteří dosud nepodstoupili očkování proti lidskému papilomaviru (HPV),…