Přeskočit na obsah

Také nemocnice potřebují dobré vztahy s veřejností

Každý přece ví, že zdravotnictví je hrazeno z prostředků zdravotního pojištění a částečně i ze státního rozpočtu. A všichni pacienti vědí, kde ta jejich nemocnice je a co dělá, takže jaká propagace? Už jenom takové zažité klišé je důvodem pro komunikační ofenzivu. Komunikace s veřejností, obchodními partnery i personálem začíná identifikací cílových skupin pro každé lékařské zařízení. Jejich stanovení není úplně schematickou záležitostí. Kromě toho si musí každá společnost správně a srozumitelně určit cíle, kterých chce v komunikaci dosáhnout. Důležitým předpokladem je správné hodnocení účinnosti PR působení a znalost toho, co lze od nástrojů public relations očekávat. S tím také souvisí znalost práce médií, souvisejících právních předpisů, ale třeba také schopnost správně připravit soutěž pro potenciální partnery v komunikaci. Efektivní komunikace pokračuje zpracováním jednotné grafické podoby veškerých výstupů včetně například navigačního systému zdravotnického zařízení. Pro všechny cílové skupiny musí být orientace ve všech materiálech a prostorách nemocnice intuitivní a přehledná. Stejně tak správná corporate identity odděluje zdravotnické zařízení od jiných jemu podobných a jasně je u veřejnosti profiluje.
...

Plnou verzi článku najdete v: Medical Tribune 15/2005, strana 36

Zdroj:

Sdílejte článek

Doporučené