Přeskočit na obsah

Již brzy ve vašem mobilu

Technologickým partnerem redaktorů MT je společnost Mobymedia, s níž bychom rádi představili společný projekt. Na otázky odpovídá Ing. Jan Sobotka (JS) a Mgr. Jan Mikula (JM).

  • Můžete představit náš společný projekt čtenářům MT?

    JS: Říká se, že minutové video řekne více než tisíc napsaných slov. Medical Tribune umí výborně psát pro odborníky ve zdravotnictví. Mobymedia zase umí videa a dostat je snadno do mobilních telefonů uživatelů. A tak tu mám novou službu pro čtenáře MinutyMT. Minutová zpravodajství rovnou do mobilních telefonů. Každý má pak možnost přečíst si celé články, které ho ve videu zaujaly. Snahou je usnadnit přednos zpráv ke čtenářům tak, aby je to minimálně zatěžovalo, a naopak aby je to hodně bavilo.

    JM: Klasické a renomované tištěné médium investuje do moderního vzhledu a technologií. Chceme se společně přiblížit čtenářům formou pravidelného videozpravodajství. Zprávy jsou kdykoli a kdekoli k dispozici v mobilu nebo e‑mailu. Medical Tribune má redaktory pohybující se na akcích po celé ČR a ve světě, díky tomu rychle zpracováváme aktuální zprávy ze světa i z domova.< li/>

  • Co od projektu Minuty MT očekáváte, proč jej společně spouštíme?

    JS: Zpravodajské portály pro širokou veřejnost zprávy formou videa dávno svým uživatelům přinášejí. Jak to, že nic takového není v medicíně a farmacii? Proto do toho společně jdeme. Chceme přinášet novinky ze světa medicíny a farmacie moderní formou. Navíc si vážíme času odborníků ve zdravotnictví, proto jsme zvolili formu krátkých videí s možností vybrat si k prostudování až konkrétní zprávu. Od teď nikomu neunikne nic důležitého.

    JM: MinutyMT jsou krátké a přehledné s možností prokliku na podrobnější informace. Dostáváte jen ty zprávy, které chcete odebírat, máte možnost volby specializovaných kanálů podle odborného zaměření. Videozprávy budou rychlé, aktuální, nezávislé a je jich více než v tištěném médiu.

  • Co nového přináší čtenářům, respektive partnerům?

    JS: Čtenáři si mohou zdarma objednat obecné zpravodajství z medicínského světa a specializované programy, jako je například onkologie, kardiologie, neurologie, speciál pro praktické lékaře apod. Vše nejdůležitější mají tak k dispozici vždy aktuálně přímo ve své kapse. Minuty Medical Tribune budou kromě zpráv do mobilních telefonů přístupné standardně na webu a na aktuální zprávy v tomto případě upozorníme e‑mailem.

    JM: Partneři získávají možnost nevšední prezentace v unikátním prostoru a v novém médiu. Být součástí něčeho nového a atraktivního. Navíc přinášíme pro partnery možnost elegantně propojit novinky a nové poznatky v medicíně s jejich portfoliem a značkou. Pro partnery je určitě důležité, že se jedná o striktně nezávislé médium se zahraničním vlastníkem (neovlivněné médium). Pro partnery budou důležitá i odborná témata rozdělená do specializovaných kanálů (DIA, KAR, NEU, GE/HEP, VL, REVM, RESPIRO, ONKO).

  • Proč by se měli zdravotníci zaregistrovat na www.minutymt.cz?

    JS: Jednoduchost, aktuálnost, rychlost, dostupnost. To jsou synonyma nové služby Minuty Medical Tribune. Snadnější už to být nemůže. Zprávy začneme vysílat již 1. září, nyní se jedná o tzv. předregistraci, kdy si zdravotníci mohou vybrat oblasti, o které mají zájem. Pro nedočkavé jsme dokonce připravili možnost zapojit se do pilotního vysílání.

    JM: Každý odběratel si sám zvolí, jaký typ zpráv chce dostávat a jak často. Zdravotník si sám zvolí, zda chce dostávat videozpravodajství do mobilního telefonu, nebo jen do e‑mailu. Má samozřejmě možnost vracet se ke starším zprávám.

 Ing. Jan Sobotka
 Jako zakladatel společnosti jsem zhodnotil své zkušenosti z marketingu pro farmaceutické firmy, televizního průmyslu a vzdělávání odborníků. Baví mě vymýšlet nové projekty a věci zjednodušovat. Technologie má lidem sloužit a ne z nich dělat otroky.
 
 Mgr. Jan Mikula
 Obchodní ředitel Mám 10 let zkušeností z Medical Device (Hospimed - ředitel divize; TeleflexMedical - Marketing Manager CZ, SK, HU) 7 let zkušeností z Pharmaceutických firem (AlfaWassermann - Sales Manager CZ).
 
Mobymedia
Naším krédem je zjednodušovat komunikaci mezi odborníky a laiky, mezi korporacemi a zákazníky, mezi firmami a zdravotníky. Spojili jsme dohromady zkušenosti z marketingu, prodeje, produkce videí, vývoje projektů v moderních technologiích především do mobilních telefonů s chytrým mailingem, který neotravuje. Výsledek tak uzrál v podstatě sám a nyní prostřednictvím krátkých videí vzděláváme specialisty v různých oborech, zdravotnické odborníky, pacienty s různými chronickými onemocněními, zaměstnance velkých korporací. Zpravodajství jsme se naučili v nizozemské televizní stanici RTL a v České televizi.

Zdroj: MT

Sdílejte článek

Doporučené