Přeskočit na obsah

Nonstop lékař na telefonu

Novou službu pro své klienty zavedla Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR. Potřebuje‑li její klient rychle zkonzultovat svůj zdravotní stav, vysvětlit výsledky laboratoře nebo objasnit nějaký odborný lékařský termín, může se 24 hodin denně sedm dnů v týdnu obrátit telefonicky na odborníka.



Tyto konzultace na telefonním čísle 283 002 772 poskytují pouze kvalifikovaní lékaři. „Každý z nás už asi někdy zažil situaci, kdy bychom se svým lékařem rádi prodiskutovali různé otázky, ale on v ordinaci většinou nemá tolik času. Právě pro tyto případy jsme svým klientům zřídili rychlou a účinnou pomoc v podobě nové nonstop služby – Lékař na telefonu,“ říká generální ředitel ZP MV ČR David Kostka.

Jen za první měsíc své existence Lékař na telefonu pomohl více než osmdesáti klientům pojišťovny. Jedná se však o službu čistě konzultační, která v žádném případě nenahrazuje lékařskou pohotovost či záchrannou službu. Při akutních zdravotních potížích, např. při krvácení či prudké bolesti, je třeba vždy volat přímo linku 155 nebo 112 či navštívit svého ošetřujícího lékaře.

Zdroj: MT

Sdílejte článek

Doporučené

Ke Comirnaty pro děti se vyjádří EMA

23. 11. 2021

Vakcína proti COVID‑19 uzpůsobená dětem mezi pěti a jedenácti lety by mohla být brzy k dispozici i v Evropě. Každým dnem se očekává vyjádření…