Nový prezident AstraZeneca Czech Republic
Společnost AstraZeneca oznámila jmenování Roberta Weigla prezidentem společnosti s účinností od října 2005. Robert Weigl dosud pracoval na pozici…
Společnost AstraZeneca oznámila jmenování Roberta Weigla prezidentem společnosti s účinností od října 2005. Robert Weigl dosud pracoval na pozici…
Agentura Frost & Sullivan předala společnosti AstraZeneca titul Produkt roku ve farmaceutickém průmyslu 2005 za přípravek anastrozol (Arimidex™).…
Kdo očekával vášnivou diskusi mezi poskytovateli zdravotní péče a pojišťovnami, musel být 27. září na čtvrté konferenci z cyklu Euro forum zaskočen…
Ve dnech 7. až 9. září přivítal Zlín kolem tisícovky účastníků letošního kongresu Pokroky ve farmakoterapii 2005 pro lékaře v praxi. Problematika…
Nejčastější příčinou vzniku akromegalie bývá hypofyzární adenom. Léčba spočívá v chirurgickém odstranění nádoru, ozáření Leksellovým gama nožem a…
Výdaje na zdravotnictví by v příštím roce neměly překročit letošní úroveň. Stát chce také zmrazit výdaje na léky, nesmí to ale poškodit pacienty.…
Ve dnech 15. až 16. září 2005 se do Prahy sjeli členové České transplantační společnosti a jejich hosté z USA, Slovenska a Polska, aby na workshopu…
V léčbě solidních nádorů se uplatňuje chirurgie, radioterapie a pouze z malé části samostatná léčba cytostatiky – chemoterapie. Přesto se většina…
Za svůj objev, že gastroduodenální vředy vyvolává bakteriální infekce způsobená mikroorganismem Helicobacter pylori a že toto onemocnění lze vyléčit…
Česká republika není dostatečně připravena na případný výskyt či dokonce epidemii zvláště nebezpečné nákazy. Z diskuse na odborném semináři…
Na řeckém ostrově Kós se počátkem září uskutečnila 11. konference Evropské společnosti všeobecného/rodinného lékařství. Mottem tohoto setkání byl…
Na první pohled to vypadá jednoduše. Vzít telefon, ohlásit se, nechat si nadiktovat adresu a poslat na místo posádku. Ve skutečnosti ale dispečerka…
Andrew Witty, prezident pro evropskou divizi léků společnosti GlaxoSmithKline (GSK), má k české lékové politice mnoho výhrad. V exkluzivním rozhovoru…
Velkou pozornost vyvolala stať amerických vědců vedených Kevinem Egganem a Douglasem Meltonem z Harvardské univerzity ohlašující proměnu fibroblastů…
Incidence kolorektálního karcinomu v České republice stoupla za posledních dvacet let o 190 procent. V úmrtnosti na toto onemocnění stojí Češi na…
Hodnotitelská komise složená z odborníků ve zdravotnictví a zástupců certifikačních institucí pod vedením doc.MUDr.JosefaPachla, CSc., přednosty…
V kritice pojišťoven, a to zejména VZP, dále pokračoval prezident České lékařské komory David Rath. Uvedl, že VZP svými rozhodnutími neúnosně…
V poslední době se množí dotazy lékařů ohledně mimořádného očkování proti chřipce. Zejména se jedná o dotazy na způsob získání očkovací látky, úhradu…
Na žádost organizátorů pomoci obětem přírodní katastrofy poskytla společnost Abbott Laboratories podporu v hodnotě několika milionů dolarů v podobě…
Abbott Laboratories, s. r. o., má nového generálního ředitele. Lutz Schlicht byl jmenován do své nové funkce k 1. srpnu 2005, kdy vystřídal svého…
Společnost Zentiva podepsala smlouvu o koupi předního rumunského výrobce generických léčiv Sicomed za 102 milionů dolarů, v přepočtu více než 2,4…
Čím je pacient informovanější, tím lépe spolupracuje. Modelový příklad, jakým směrem by se cesta za informovaným pacientem mohla ubírat, proběhl…
Atopický ekzém (atopická dermatitida) je jednou z nejčastějších nemocí kůže. Ke strategii léčby patří výchova pacienta (považovaná za klíčový úkol…
Význam měření glykémie samotným pacientem bylo jedním z prvních témat, která vyslechli účastníci 41. výroční konference Evropské společnosti pro…
Medical Tribune je značkou kvality pro noviny určené lékařům a zdravotníkům v mnoha zemích světa – obdobné tituly vycházejí např. v Německu, Rakousku, Švýcarsku, v sousedním Polsku či Maďarsku.
Medical Tribune v České republice vychází již od roku 2005, a to v periodicitě 26 čísel za rok. V duchu svého názvu chtějí noviny skutečně poskytovat tribunu všem, kdo mají lékařské a zdravotnické veřejnosti co sdělit – především lékařům a zdravotníkům samotným, ale i politikům, ekonomům, právníkům a dalším.
Medical Tribune jako jediné noviny o lékařské vědě, klinické medicíně a zdravotnictví u nás nejsou – navzdory svému anglickému názvu – překladovým titulem. Jejich obsah vytváří výhradně domácí profesionální redakce tvořená lékaři, zdravotními sestrami a novináři. Ti spolu s širokým okruhem spolupracovníků z různých oblastí medicíny nabízejí široký záběr na témata lékařské vědy a klinické medicíny i organizace, řízení a financování zdravotnictví doma i v zahraničí.
Medical Tribune dosahuje nákladu 20 000 výtisků a čte ji nejméně 40 000 čtenářů. Při dvacetitisícovém nákladu a indexu čtenosti 2,3 tvoří čtenářskou obec 46 000 lékařů, lékárníků a ostatních zdravotníků.
Roku 2017 vznikl ve spolupráci s Medical Tribune úspěšný projekt minutyMT.
Medical Tribune je dostupná každému – nízkou cenou časopisu a ještě výhodnějším předplatným chceme umožnit přístup k časopisu doslova každému; pro lékaře na odpočinku i pro studenty medicíny máme ještě další slevy.
Aktuální číslo: | 16/2005 |
Datum vydání: | 10.10.2005 |
Periodicita: | 20 čísel ročně |
Rozsah: | 24–36 stran |
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu ke stažení pro jednotlivé tituly:
Ceník pro personální inzerci najdete v samostatném mediakitu řádkové inzerce pro rok 2025.
.
Kontakt na obchodní oddělení jednotlivých titulů naleznete zde.
Technické požadavky na inzertní podklady v Remedia najdete na zde nebo na samostatných webových stránkách Remedia.cz.
Čtenáři: Soukromí i nemocniční lékaři, všeobecní i specialisté, lékárníci, stomatologové, ostatní zdravotničtí pracovníci, představitelé státní správy a samosprávy atd.
Náklad: 20 000 výtisků
Periodicita: 20 čísel ročně
Rozsah: 24-40 stran
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 297×440 mm (novinový formát)
Provedení: barevnost 4/4 CMYK
Technická specifikace inzerce Medical Tribune
Při vytváření dokumentu PDF používejte Acrobat Distiller nebo export z InDesignu v nastavení na maximální kvalitu výstupu, v ideálním případě v nastavení PDF-X/1a. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
EPS, PS
Veškerá písma použitá v dokumentu musejí být buď převedena do křivek nebo sbalena přímo v souboru EPS, resp. PS. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
Texty
Akceptované formáty: holý text (TXT, ASC apod. - např. Poznámkový blok Notepad ve Windows), DOC (pouze pro MS Word až do verze Office 2007), RTF.
Obrázky
Rastrové - TIF, JPG, EPS, PSD - použité rozlišení musí být minimálně 300 dpi pro použití ve velikosti 1 : 1, nastavení CMYK. V případě použitých textů, log apod. by mělo být rozlišení alespoň 500 dpi. Při použití JPG komprese musí být nastavena maximální kvalita.Upozornění: Neakceptujeme obrázky stažené z webu, případně JPG s nízkou kvalitou.
Vektorové - AI, EPS pro PC i Mac - použitá písma musejí být převedena do křivek, případně přibalena k dokumentu (pouze písma pro PC). Použité barvy musejí být v nastavení CMYK.
Zlomové dokumenty
Pouze InDesign do verze CS3. Veškerá použitá písma musejí být přibalena k dokumentu. Veškeré použité obrázky musejí být přibaleny a platí pro ně výše uvedená pravidla.Podklady na filmech nepřijímáme! Inzerent plně ručí za správnost a bezchybnost předaných podkladů i za obsah inzerátu.
Harmonogram Medical Tribune 2025
|
1/25 |
2/25 |
3/25 |
4/25 |
5/25 |
6/25 |
7/25 |
uzávěrka: |
6. 1. |
3. 2. |
24. 2. |
17. 3. |
31. 3. |
22. 4. |
5. 5. |
distribuce: |
14. 1. |
11. 2. |
4. 3. |
25. 3. |
8. 4. |
29. 4. |
13. 5. |
|
|||||||
|
8/25 |
9/25 |
10/25 |
11/25 |
12/25 |
13/25 |
14/25 |
uzávěrka: |
19. 5. |
2. 6. |
16. 6. |
14. 7. |
4. 8. |
1. 9. |
15. 9. |
distribuce: |
27. 5. |
10. 6. |
24. 6. |
22. 7. |
12. 8. |
9. 9. |
23. 9. |
|
|||||||
|
15/25 |
16/25 |
17/25 |
18/25 |
19/25 |
20/25 |
|
uzávěrka: |
29. 9. |
13. 10. |
27. 10. |
10. 11. |
24.11. |
8. 12. |
|
distribuce: |
7. 10. |
21. 10. |
4. 11. |
18. 11. |
2. 12. |
16. 12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, internisté, specialisté různých oborů medicíny
Náklad: 8 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník + speciální vydání
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 209×286 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Technická specifikace podkladů k inzerci v Medicíně po promoci
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu.
Harmonogram 2025
|
1/2025 |
2/2025 |
3/2025 |
4/2025 |
uzávěrka: |
14.3. |
13.6. |
15.10. |
8.12. |
distribuce: |
27.3. |
27.6. |
30.10. |
22.12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, specialisté různých lékařských oborů, farmaceuti, studenti
Náklad: 5 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník
Distribuce: Adresné zasílání jednotlivým předplatitelům.
Formát: 210 × 297 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Harmonogram 2025
|
č. 1 |
č. 2 |
č. 3 |
č. 4 |
č. 5 |
č. 6 |
uzávěrka: |
28.2. |
11.4. |
13.6. |
14.8. |
10.10. |
10.12. |
distribuce: |
17.3. |
29.4. |
27.6. |
28.8. |
24.10. |
29.12. |
Pokud chcete zadat inzerci, musíte se přihlásit.