Kolorektální karcinom – incidence stoupá, úmrtnost se nemění
Incidence kolorektálního karcinomu v České republice stoupla za posledních dvacet let o 190 procent. V úmrtnosti na toto onemocnění stojí Češi na…
Incidence kolorektálního karcinomu v České republice stoupla za posledních dvacet let o 190 procent. V úmrtnosti na toto onemocnění stojí Češi na…
Hodnotitelská komise složená z odborníků ve zdravotnictví a zástupců certifikačních institucí pod vedením doc.MUDr.JosefaPachla, CSc., přednosty…
V kritice pojišťoven, a to zejména VZP, dále pokračoval prezident České lékařské komory David Rath. Uvedl, že VZP svými rozhodnutími neúnosně…
V poslední době se množí dotazy lékařů ohledně mimořádného očkování proti chřipce. Zejména se jedná o dotazy na způsob získání očkovací látky, úhradu…
Velkou pozornost vyvolala stať amerických vědců vedených Kevinem Egganem a Douglasem Meltonem z Harvardské univerzity ohlašující proměnu fibroblastů…
O nejčerstvější zážitky ze Stockholmu, kde se před několika dny konal letošní Kongres Evropské kardiologické společnosti, se bezprostředně po…
Než se vám svěřím s tím, co mě napadlo nad články v tomto čísle MT, rád bych se ještě vrátil k tomu minulému. Spolu s ním jsme totiž rozesílali…
U žen ve 24. až 34. týdnu gravidity provázené gestačním diabetem bylo zjištěno, že adekvátní léčba takto vzniklé hyperglykémie (n = 490) výrazně…
Premiéru měla na veletrhu HOSPIMedica 2005 konference STERIL.CZ. Uspořádala ji Česká společnost pro sterilizaci a účast byla kreditována v systému…
Na hřišti nejstaršího golfového klubu u nás – v Karlových Varech – se 27. srpna sešli ke svému klání účastníci předposledního turnaje Škoda…
„Vzděláváním odborníků chceme přispět k zlepšení kvality života pacientů trpících psychiatrickými a neurologickými chorobami,“ tak zní myšlenka,…
Významná biotechnologická americká společnost Amgen Inc. oslavuje 25. výročí vzniku. Amgen byl založen v USA v roce 1980 a záhy se stal průkopníkem v…
The New England Journal of Medicine uveřejnil studii, která porovnává účinky kyseliny zoledronové (Aclasta® společnosti Novartis) s risedronatem u…
Podzimní sezónu na brněnském výstavišti letos otevřela tradiční prezentace zdravotnické techniky a rehabilitačních a kompenzačních pomůcek, poprvé…
Představujeme vám oficiální databanku lázní a lázeňských zařízení spuštěnou v rámci turistického serveru České republiky, která byla odborné…
Do značných potíží se vzhledem k prohlubujícímu se deficitu zdravotního pojištění dostali také smluvní lékaři. Přitom jejich problémy a následné…
„Systém financovánízdravotnictvíneníprimárněnastavendeficitně, ale je v něm spousta temných míst, kam nikdo nevidí. Kde jsou chybějící peníze, ví jen…
Podmínky až pohádkové nabízejí českým sestrám nemocnice v USA. Požadavky jednotlivých amerických úřadů dohromady připomínají začarovaný kruh, který…
Odstranění bolesti a utrpení pacienta patřilo k přednostem antické medicíny. Pokrok však nesměřuje vždy přímo kupředu. Křesťanství spojovalo bolest…
Na žádost organizátorů pomoci obětem přírodní katastrofy poskytla společnost Abbott Laboratories podporu v hodnotě několika milionů dolarů v podobě…
Abbott Laboratories, s. r. o., má nového generálního ředitele. Lutz Schlicht byl jmenován do své nové funkce k 1. srpnu 2005, kdy vystřídal svého…
Společnost Zentiva podepsala smlouvu o koupi předního rumunského výrobce generických léčiv Sicomed za 102 milionů dolarů, v přepočtu více než 2,4…
Čím je pacient informovanější, tím lépe spolupracuje. Modelový příklad, jakým směrem by se cesta za informovaným pacientem mohla ubírat, proběhl…
Atopický ekzém (atopická dermatitida) je jednou z nejčastějších nemocí kůže. Ke strategii léčby patří výchova pacienta (považovaná za klíčový úkol…
Medical Tribune je značkou kvality pro noviny určené lékařům a zdravotníkům v mnoha zemích světa – obdobné tituly vycházejí např. v Německu, Rakousku, Švýcarsku, v sousedním Polsku či Maďarsku.
Medical Tribune v České republice vychází již od roku 2005, a to v periodicitě 26 čísel za rok. V duchu svého názvu chtějí noviny skutečně poskytovat tribunu všem, kdo mají lékařské a zdravotnické veřejnosti co sdělit – především lékařům a zdravotníkům samotným, ale i politikům, ekonomům, právníkům a dalším.
Medical Tribune jako jediné noviny o lékařské vědě, klinické medicíně a zdravotnictví u nás nejsou – navzdory svému anglickému názvu – překladovým titulem. Jejich obsah vytváří výhradně domácí profesionální redakce tvořená lékaři, zdravotními sestrami a novináři. Ti spolu s širokým okruhem spolupracovníků z různých oblastí medicíny nabízejí široký záběr na témata lékařské vědy a klinické medicíny i organizace, řízení a financování zdravotnictví doma i v zahraničí.
Medical Tribune dosahuje nákladu 20 000 výtisků a čte ji nejméně 40 000 čtenářů. Při dvacetitisícovém nákladu a indexu čtenosti 2,3 tvoří čtenářskou obec 46 000 lékařů, lékárníků a ostatních zdravotníků.
Roku 2017 vznikl ve spolupráci s Medical Tribune úspěšný projekt minutyMT.
Medical Tribune je dostupná každému – nízkou cenou časopisu a ještě výhodnějším předplatným chceme umožnit přístup k časopisu doslova každému; pro lékaře na odpočinku i pro studenty medicíny máme ještě další slevy.
Aktuální číslo: | 15/2005 |
Datum vydání: | 19.9.2005 |
Periodicita: | 20 čísel ročně |
Rozsah: | 24–36 stran |
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu ke stažení pro jednotlivé tituly:
Ceník pro personální inzerci najdete v samostatném mediakitu řádkové inzerce pro rok 2025.
.
Kontakt na obchodní oddělení jednotlivých titulů naleznete zde.
Technické požadavky na inzertní podklady v Remedia najdete na zde nebo na samostatných webových stránkách Remedia.cz.
Čtenáři: Soukromí i nemocniční lékaři, všeobecní i specialisté, lékárníci, stomatologové, ostatní zdravotničtí pracovníci, představitelé státní správy a samosprávy atd.
Náklad: 20 000 výtisků
Periodicita: 20 čísel ročně
Rozsah: 24-40 stran
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 297×440 mm (novinový formát)
Provedení: barevnost 4/4 CMYK
Technická specifikace inzerce Medical Tribune
Při vytváření dokumentu PDF používejte Acrobat Distiller nebo export z InDesignu v nastavení na maximální kvalitu výstupu, v ideálním případě v nastavení PDF-X/1a. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
EPS, PS
Veškerá písma použitá v dokumentu musejí být buď převedena do křivek nebo sbalena přímo v souboru EPS, resp. PS. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
Texty
Akceptované formáty: holý text (TXT, ASC apod. - např. Poznámkový blok Notepad ve Windows), DOC (pouze pro MS Word až do verze Office 2007), RTF.
Obrázky
Rastrové - TIF, JPG, EPS, PSD - použité rozlišení musí být minimálně 300 dpi pro použití ve velikosti 1 : 1, nastavení CMYK. V případě použitých textů, log apod. by mělo být rozlišení alespoň 500 dpi. Při použití JPG komprese musí být nastavena maximální kvalita.Upozornění: Neakceptujeme obrázky stažené z webu, případně JPG s nízkou kvalitou.
Vektorové - AI, EPS pro PC i Mac - použitá písma musejí být převedena do křivek, případně přibalena k dokumentu (pouze písma pro PC). Použité barvy musejí být v nastavení CMYK.
Zlomové dokumenty
Pouze InDesign do verze CS3. Veškerá použitá písma musejí být přibalena k dokumentu. Veškeré použité obrázky musejí být přibaleny a platí pro ně výše uvedená pravidla.Podklady na filmech nepřijímáme! Inzerent plně ručí za správnost a bezchybnost předaných podkladů i za obsah inzerátu.
Harmonogram Medical Tribune 2025
|
1/25 |
2/25 |
3/25 |
4/25 |
5/25 |
6/25 |
7/25 |
uzávěrka: |
6. 1. |
3. 2. |
24. 2. |
17. 3. |
31. 3. |
22. 4. |
5. 5. |
distribuce: |
14. 1. |
11. 2. |
4. 3. |
25. 3. |
8. 4. |
29. 4. |
13. 5. |
|
|||||||
|
8/25 |
9/25 |
10/25 |
11/25 |
12/25 |
13/25 |
14/25 |
uzávěrka: |
19. 5. |
2. 6. |
16. 6. |
14. 7. |
4. 8. |
1. 9. |
15. 9. |
distribuce: |
27. 5. |
10. 6. |
24. 6. |
22. 7. |
12. 8. |
9. 9. |
23. 9. |
|
|||||||
|
15/25 |
16/25 |
17/25 |
18/25 |
19/25 |
20/25 |
|
uzávěrka: |
29. 9. |
13. 10. |
27. 10. |
10. 11. |
24.11. |
8. 12. |
|
distribuce: |
7. 10. |
21. 10. |
4. 11. |
18. 11. |
2. 12. |
16. 12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, internisté, specialisté různých oborů medicíny
Náklad: 8 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník + speciální vydání
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 209×286 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Technická specifikace podkladů k inzerci v Medicíně po promoci
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu.
Harmonogram 2025
|
1/2025 |
2/2025 |
3/2025 |
4/2025 |
uzávěrka: |
14.3. |
13.6. |
15.10. |
8.12. |
distribuce: |
27.3. |
27.6. |
30.10. |
22.12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, specialisté různých lékařských oborů, farmaceuti, studenti
Náklad: 5 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník
Distribuce: Adresné zasílání jednotlivým předplatitelům.
Formát: 210 × 297 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Harmonogram 2025
|
č. 1 |
č. 2 |
č. 3 |
č. 4 |
č. 5 |
č. 6 |
uzávěrka: |
28.2. |
11.4. |
13.6. |
14.8. |
10.10. |
10.12. |
distribuce: |
17.3. |
29.4. |
27.6. |
28.8. |
24.10. |
29.12. |
Pokud chcete zadat inzerci, musíte se přihlásit.