Prevence se vyplatí – i v dermatologii?
Preventivní dermatologie je v ČR popelkou – zdravotní pojišťovny ji hradí málo nebo vůbec a dermatology více zajímá lukrativní estetická dermatologie…
Preventivní dermatologie je v ČR popelkou – zdravotní pojišťovny ji hradí málo nebo vůbec a dermatology více zajímá lukrativní estetická dermatologie…
Naše specializace je jistým způsobem specifická. Na rozdíl od bolesti páteře, kde je třeba rozhodnout, který odborník by měl vést vyšetření a léčbu,…
Ambulance dermatologů jsou přetížené, objednací doby se prodlužují. Pacientů přibývá, přicházejí rovnou za specialistou s banalitami, které by mohl…
Čtyřčlenný tým amerických specialistů (v čele Sanminder Singh) z univerzitních pracovišť (Sacramento, Davis, Los Angeles, Philadelphia) zkoumal…
Nový dotazník pro epidemiologický screening psoriázy (PEST) může dermatologům pomoci určit, kteří pacienti potřebují doporučení k revmatologovi. …
Vztah mezi akné a výživou. Názory na možný vzájemný vztah mezi stravou a akné se v historii průběžně měnily. Zatímco v 60. letech lékaři radili v…
Na to, jak vypadá současná situace ve výskytu pohlavně přenosných chorob, jak je na tom Česko v porovnání se světem a kde je u nás v oblasti…
Sedm českých a dvě slovenské kliniky se spojily při práci na unikátní české publikaci Klinická dermatovenerologie. Jde o největší učebnici, která v…
Část odborného programu letošní AAD zaujímala i problematika pohlavních chorob. Kromě těch dnes běžně diskutovaných byla pozornost věnována i…
Pravidelný kongres AAD (American Academy of Dermatology), který se uskutečnil v březnu ve Washingtonu, patří již tradičně k největším a…
Dermatologických ambulancí proti roku 2010 ubylo. Jedním z důvodů může být ekonomický tlak.
V bloku přednášek březnového kongresu AAD (American Academy of Dermatology) ve Washingtonu zaměřeném na léčbu bolesti v dermatologii opakovaně…
Derma Tribune je unikátní příloha Medical Tribune zaměřená na aktuální dění v dermatologii, a to jak v oblasti výzkumu a odborných či farmakologických novinek, tak i v otázce ekonomiky dermatologických ambulancí a zdravotnické politiky, jak se oblasti dermatologie dotýká.
Pro aktuální informace o možnosti inzerovat v příloze Derma Tribune kontaktujte prosím obchodní oddělení Medical Tribune.
Periodicita: | občasník |
Rozsah: | 4–8 stran |
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu ke stažení pro jednotlivé tituly:
Medical Tribune, Medical Tribune 2025,
Medical tribune SK, Medical tribune SK 2025
Medical Tribune online, Medical Tribune online 2025
Medicína po promoci, Medicína po promoci 2025
Ceník pro personální inzerci najdete v samostatném mediakitu řádkové inzerce pro rok 2024 a rok 2025.
.
Kontakt na obchodní oddělení jednotlivých titulů naleznete zde.
Technické požadavky na inzertní podklady v Remedia najdete na zde nebo na samostatných webových stránkách Remedia.cz.
Čtenáři: Soukromí i nemocniční lékaři, všeobecní i specialisté, lékárníci, stomatologové, ostatní zdravotničtí pracovníci, představitelé státní správy a samosprávy atd.
Náklad: 20 000 výtisků
Periodicita: 20 čísel ročně
Rozsah: 24-40 stran
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 297×440 mm (novinový formát)
Provedení: barevnost 4/4 CMYK
Technická specifikace inzerce Medical Tribune
Při vytváření dokumentu PDF používejte Acrobat Distiller nebo export z InDesignu v nastavení na maximální kvalitu výstupu, v ideálním případě v nastavení PDF-X/1a. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
EPS, PS
Veškerá písma použitá v dokumentu musejí být buď převedena do křivek nebo sbalena přímo v souboru EPS, resp. PS. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
Texty
Akceptované formáty: holý text (TXT, ASC apod. - např. Poznámkový blok Notepad ve Windows), DOC (pouze pro MS Word až do verze Office 2007), RTF.
Obrázky
Rastrové - TIF, JPG, EPS, PSD - použité rozlišení musí být minimálně 300 dpi pro použití ve velikosti 1 : 1, nastavení CMYK. V případě použitých textů, log apod. by mělo být rozlišení alespoň 500 dpi. Při použití JPG komprese musí být nastavena maximální kvalita.Upozornění: Neakceptujeme obrázky stažené z webu, případně JPG s nízkou kvalitou.
Vektorové - AI, EPS pro PC i Mac - použitá písma musejí být převedena do křivek, případně přibalena k dokumentu (pouze písma pro PC). Použité barvy musejí být v nastavení CMYK.
Zlomové dokumenty
Pouze InDesign do verze CS3. Veškerá použitá písma musejí být přibalena k dokumentu. Veškeré použité obrázky musejí být přibaleny a platí pro ně výše uvedená pravidla.Podklady na filmech nepřijímáme! Inzerent plně ručí za správnost a bezchybnost předaných podkladů i za obsah inzerátu.
Harmonogram Medical Tribune 2024
|
1/24 |
2/24 |
3/24 |
4/24 |
5/24 |
6/24 |
7/24 |
uzávěrka: |
8. 1. |
5. 2. |
4. 3. |
18. 3. |
2. 4. |
15. 4. |
29. 4. |
distribuce: |
16. 1. |
13. 2. |
12. 3. |
26. 3. |
9. 4. |
23. 4. |
7. 5. |
|
|||||||
|
8/24 |
9/24 |
10/24 |
11/24 |
12/24 |
13/24 |
14/24 |
uzávěrka: |
20. 5. |
3. 6. |
17. 6. |
15. 7. |
5. 8. |
2. 9. |
16. 9. |
distribuce: |
28. 5. |
11. 6. |
25. 6. |
23. 7. |
13. 8. |
10. 9. |
24. 9. |
|
|||||||
|
15/24 |
16/24 |
17/24 |
18/24 |
19/24 |
20/24 |
|
uzávěrka: |
30. 9. |
14. 10. |
29. 10. |
11. 11. |
25.11. |
9. 12. |
|
distribuce: |
8. 10. |
22. 10. |
5. 11. |
19. 11. |
3. 12. |
17. 12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, internisté, specialisté různých oborů medicíny
Náklad: 8 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník + speciální vydání
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 209×286 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Technická specifikace podkladů k inzerci v Medicíně po promoci
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu.
Harmonogram 2025
|
1/2025 |
2/2025 |
3/2025 |
4/2025 |
uzávěrka: |
14.3. |
13.6. |
15.10. |
8.12. |
distribuce: |
27.3. |
27.6. |
30.10. |
22.12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, specialisté různých lékařských oborů, farmaceuti, studenti
Náklad: 5 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník
Distribuce: Adresné zasílání jednotlivým předplatitelům.
Formát: 210 × 297 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Harmonogram 2025
|
č. 1 |
č. 2 |
č. 3 |
č. 4 |
č. 5 |
č. 6 |
uzávěrka: |
28.2. |
11.4. |
13.6. |
14.8. |
10.10. |
10.12. |
distribuce: |
17.3. |
29.4. |
27.6. |
28.8. |
24.10. |
29.12. |
Pokud chcete zadat inzerci, musíte se přihlásit.