Případ paní Marie očima psycholožky
Kolem psychiky obézních a pomoci v redukci hmotnosti panuje mnoho mýtů. Na konkrétním příkladě paní Marie můžeme demonstrovat ty z typičtějších, s…
Kolem psychiky obézních a pomoci v redukci hmotnosti panuje mnoho mýtů. Na konkrétním příkladě paní Marie můžeme demonstrovat ty z typičtějších, s…
Bariatrie sama o sobě nevyřeší všechny problémy obézních. Je však zatím jedinou účinnou metodou, jak trvale snížit hmotnost. Někdy považujeme za…
Obezita je závažné chronické metabolické onemocnění, které charakterizuje zvýšené ukládání tělesného tuku. Světová zdravotnická organizace prohlásila…
V letošním srpnovém čísle časopisu Infection Control and Hospital Epidemiology byly zveřejněny výsledky testů, jež poprvé přinášejí důkaz o účinné…
Šicí materiál MonoMax je nový výrobek, který najde své uplatnění ve všeobecné chirurgii, gynekologii a porodnictví, urologii a cévní chirurgii. Jeho…
Na symposiu nechyběly ani příklady praktických zkušeností s léčbou vybraných diabetiků. Jak přistupovat k pacientovi, kterému byl ve 38 letech nově…
Smolný pátek třináctého má základ v pátku 13. října 1307. Právě v tento den začal francouzský král Filip IV. Sličný s pronásledováním a zatýkáním…
Centrum pro diagnostiku a léčbu obezity při Endokrinologickém ústavu v Praze úspěšně odstartovalo projekt COPAT (Childhood Obesity Prevalence and…
Početný mezinárodní tým genetiků vedených Mattem Hurlesem z Welcome Trust Sanger Institute zveřejnil v prestižním vědeckém týdeníku Nature nejnovější…
Společnost TEVA oznámila hospodářské výsledky za 3. čtvrtletí roku 2009. Její celkové tržby dosáhly výše 3,55 miliardy dolarů, což je o 25 % více než…
Společnost Merck & Co., Inc., dokončila fúzi se společností Schering‑Plough. Nová společnost Merck, která bude mimo území Spojených států a Kanady…
Upozornění České asociace farmaceutických firem, že členské firmy budou kvůli tzv. Janotovu balíčku nuceny stáhnout z trhu cenově nejdostupnější léky…
Společnosti Forest Laboratories a Gedeon Richter oznámily pozitivní výsledky klinické studie fáze IIb ověřující účinnost cariprazinu v léčbě pacientů…
Když byla letos 22. dubna identifikována nová (čili mexická, prasečí či pandemická) chřipka A(H1N1), nevědělo se o novém kmeni chřipkového viru téměř…
V roce 1999 byly prezentovány výsledky studie HOPE, která srovnávala ramipril vs. placebo u nemocných s vysokým kardiovaskulárním rizikem bez…
Orlando je městem businessu a setkávání, včetně medicínských; uvádí se, že za obchodem sem během jediného roku přicestuje nejen z USA, ale i z…
Chystáte se prodávat lékařkou praxi? Jak maximalizovat čistý zisk z prodeje ordinace a minimalizovat daně z příjmů? Jaké dokumenty budete potřebovat…
Události z listopadu 1989 lze interpretovat různě -jako revoluci, změnu politického paradigmatu, případně celonárodní party s politickým programem.…
Z redakční pošty
V pondělí 2. listopadu 2009 zemřel ve věku 82 let prof. MUDr. Jiří Duchoň, DrSc., emeritní přednosta Ústavu biochemie a experimentální onkologie 1.…
Nosným tématem tohoto čísla je pochopitelně blížící se výročí 17. listopadu a přečíst si příspěvky na toto téma je skutečně požitkem. Jenže vše…
Jedním z hesel skandovaných davy v listopadu 1989 bylo: "Už je to tady." V těchto dnech uplyne od oněch okamžiků již 20 let. Já sám patřím k těm, kdo…
Nová syntéza morální psychologie, jíž skupina autorů vedená Jonathanem Haidtem, americkým psychologem, říká teorie základů morálky, vychází z…
Z mé začínající dospělosti se mi často vracejí tři zážitky: Jako devatenáctiletý jsem se připravoval na maturitu na gymnáziu pojmenovaném podle…
Medical Tribune je značkou kvality pro noviny určené lékařům a zdravotníkům v mnoha zemích světa – obdobné tituly vycházejí např. v Německu, Rakousku, Švýcarsku, v sousedním Polsku či Maďarsku.
Medical Tribune v České republice vychází již od roku 2005, a to v periodicitě 26 čísel za rok. V duchu svého názvu chtějí noviny skutečně poskytovat tribunu všem, kdo mají lékařské a zdravotnické veřejnosti co sdělit – především lékařům a zdravotníkům samotným, ale i politikům, ekonomům, právníkům a dalším.
Medical Tribune jako jediné noviny o lékařské vědě, klinické medicíně a zdravotnictví u nás nejsou – navzdory svému anglickému názvu – překladovým titulem. Jejich obsah vytváří výhradně domácí profesionální redakce tvořená lékaři, zdravotními sestrami a novináři. Ti spolu s širokým okruhem spolupracovníků z různých oblastí medicíny nabízejí široký záběr na témata lékařské vědy a klinické medicíny i organizace, řízení a financování zdravotnictví doma i v zahraničí.
Medical Tribune dosahuje nákladu 20 000 výtisků a čte ji nejméně 40 000 čtenářů. Při dvacetitisícovém nákladu a indexu čtenosti 2,3 tvoří čtenářskou obec 46 000 lékařů, lékárníků a ostatních zdravotníků.
Roku 2017 vznikl ve spolupráci s Medical Tribune úspěšný projekt minutyMT.
Medical Tribune je dostupná každému – nízkou cenou časopisu a ještě výhodnějším předplatným chceme umožnit přístup k časopisu doslova každému; pro lékaře na odpočinku i pro studenty medicíny máme ještě další slevy.
Aktuální číslo: | 33/2009 |
Datum vydání: | 21.11.2009 |
Periodicita: | 20 čísel ročně |
Rozsah: | 24–36 stran |
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu ke stažení pro jednotlivé tituly:
Ceník pro personální inzerci najdete v samostatném mediakitu řádkové inzerce pro rok 2025.
.
Kontakt na obchodní oddělení jednotlivých titulů naleznete zde.
Technické požadavky na inzertní podklady v Remedia najdete na zde nebo na samostatných webových stránkách Remedia.cz.
Čtenáři: Soukromí i nemocniční lékaři, všeobecní i specialisté, lékárníci, stomatologové, ostatní zdravotničtí pracovníci, představitelé státní správy a samosprávy atd.
Náklad: 20 000 výtisků
Periodicita: 20 čísel ročně
Rozsah: 24-40 stran
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 297×440 mm (novinový formát)
Provedení: barevnost 4/4 CMYK
Technická specifikace inzerce Medical Tribune
Při vytváření dokumentu PDF používejte Acrobat Distiller nebo export z InDesignu v nastavení na maximální kvalitu výstupu, v ideálním případě v nastavení PDF-X/1a. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
EPS, PS
Veškerá písma použitá v dokumentu musejí být buď převedena do křivek nebo sbalena přímo v souboru EPS, resp. PS. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
Texty
Akceptované formáty: holý text (TXT, ASC apod. - např. Poznámkový blok Notepad ve Windows), DOC (pouze pro MS Word až do verze Office 2007), RTF.
Obrázky
Rastrové - TIF, JPG, EPS, PSD - použité rozlišení musí být minimálně 300 dpi pro použití ve velikosti 1 : 1, nastavení CMYK. V případě použitých textů, log apod. by mělo být rozlišení alespoň 500 dpi. Při použití JPG komprese musí být nastavena maximální kvalita.Upozornění: Neakceptujeme obrázky stažené z webu, případně JPG s nízkou kvalitou.
Vektorové - AI, EPS pro PC i Mac - použitá písma musejí být převedena do křivek, případně přibalena k dokumentu (pouze písma pro PC). Použité barvy musejí být v nastavení CMYK.
Zlomové dokumenty
Pouze InDesign do verze CS3. Veškerá použitá písma musejí být přibalena k dokumentu. Veškeré použité obrázky musejí být přibaleny a platí pro ně výše uvedená pravidla.Podklady na filmech nepřijímáme! Inzerent plně ručí za správnost a bezchybnost předaných podkladů i za obsah inzerátu.
Harmonogram Medical Tribune 2025
|
1/25 |
2/25 |
3/25 |
4/25 |
5/25 |
6/25 |
7/25 |
uzávěrka: |
6. 1. |
3. 2. |
24. 2. |
17. 3. |
31. 3. |
22. 4. |
5. 5. |
distribuce: |
14. 1. |
11. 2. |
4. 3. |
25. 3. |
8. 4. |
29. 4. |
13. 5. |
|
|||||||
|
8/25 |
9/25 |
10/25 |
11/25 |
12/25 |
13/25 |
14/25 |
uzávěrka: |
19. 5. |
2. 6. |
16. 6. |
14. 7. |
4. 8. |
1. 9. |
15. 9. |
distribuce: |
27. 5. |
10. 6. |
24. 6. |
22. 7. |
12. 8. |
9. 9. |
23. 9. |
|
|||||||
|
15/25 |
16/25 |
17/25 |
18/25 |
19/25 |
20/25 |
|
uzávěrka: |
29. 9. |
13. 10. |
27. 10. |
10. 11. |
24.11. |
8. 12. |
|
distribuce: |
7. 10. |
21. 10. |
4. 11. |
18. 11. |
2. 12. |
16. 12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, internisté, specialisté různých oborů medicíny
Náklad: 8 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník + speciální vydání
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 209×286 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Technická specifikace podkladů k inzerci v Medicíně po promoci
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu.
Harmonogram 2025
|
1/2025 |
2/2025 |
3/2025 |
4/2025 |
uzávěrka: |
14.3. |
13.6. |
15.10. |
8.12. |
distribuce: |
27.3. |
27.6. |
30.10. |
22.12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, specialisté různých lékařských oborů, farmaceuti, studenti
Náklad: 5 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník
Distribuce: Adresné zasílání jednotlivým předplatitelům.
Formát: 210 × 297 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Harmonogram 2025
|
č. 1 |
č. 2 |
č. 3 |
č. 4 |
č. 5 |
č. 6 |
uzávěrka: |
28.2. |
11.4. |
13.6. |
14.8. |
10.10. |
10.12. |
distribuce: |
17.3. |
29.4. |
27.6. |
28.8. |
24.10. |
29.12. |
Pokud chcete zadat inzerci, musíte se přihlásit.