Projekt lékové poradny získal dotaci
Kliničtí farmaceuti z Nemocnice Na Homolce budou opět radit veřejnosti s užíváním léků. Grant ministerstva zdravotnictví zaplatí provoz internetové…
Kliničtí farmaceuti z Nemocnice Na Homolce budou opět radit veřejnosti s užíváním léků. Grant ministerstva zdravotnictví zaplatí provoz internetové…
Že je debata kolem lékárenství vyhrocená? Může si za to ministerstvo, míní předseda spolku Vaši Lékárníci CZ Mgr. Aleš Nedopil. Jsou to dva roky,…
O významných změnách na trhu generických léčiv hovoří ředitelka společnosti Aurovitas MUDr. Martina Antenová, MBA. Akvizice Apotex–Aurovitas, z…
Farmaceutická fakulta Univerzity Karlovy v Hradci Králové zve svoje absolventy a přátele na den otevřených dveří u příležitosti padesáti let od svého…
Díky technologiím a efektivitě vyrábí Teva Czech Industries některé přípravky levněji než její konkurenti z Indie. V opavském výrobním závodě…
Díky efektivnější práci na oddělení přípravy cytostatik s minimalizací papírové administrativy se zvýšila bezpečnost a snížilo se zatížení personálu.…
Lékárny jsou pro veřejnost nejdostupnějším zdravotnickým zařízením. Při méně závažných zdravotních obtížích přichází polovina populace pro radu do…
Podle analýzy, kterou vypracovala Česká asociace farmaceutických firem ve spolupráci se společností IQVIA, mají největší dopady výpadky v dodávkách…
Rituximab v nové indikaci. Americká FDA rozšířila indikace léku rituximab na léčbu granulomatózy s polyangiitidou a mikroskopickou polyangiitidou u…
O činnosti PGEU jsme hovořili s PharmDr. Martinem Kopeckým, Ph.D., členem představenstva ČLnK a delegátem ČLnK v PGEU.
V tom, aby pacient řádně užíval předepsané léky, hraje určitě důležitou roli i lékárník. Na význam adherence z pohledu lékárníka jsme se zeptali…
Návštěvu lékárníka by mohli mít imobilní pacienti hrazenou od zdravotních pojišťoven, ostatní by si ji mohli sami zaplatit, říká PharmDr. Lubomír…
PharmaTribune je příloha Medical Tribune.
Podílí se na ní tým zkušených redaktorů, kteří se zdravotnické problematice dlouhodobě věnují.
Jedním z tematických těžišť je mezioborová spolupráce mezi lékárníky a ostatními zdravotníky.
Rubriku tvoří trendy ve farmakoterapii.
Obsahuje zpravodajství z významných farmaceutických odborných akcí.
Přehledné a jasné zpracování ekonomických a legislativních témat, důležitých pro pracovníky lékáren.
Pharma Tribune je samostatně neprodejnou přílohou titulu Medical Tribune.
Prohlédněte si nabídku předplatného Medical Tribune.
Periodicita: | občasník |
Rozsah: | 4–8 stran |
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu ke stažení pro jednotlivé tituly:
Ceník pro personální inzerci najdete v samostatném mediakitu řádkové inzerce pro rok 2025.
.
Kontakt na obchodní oddělení jednotlivých titulů naleznete zde.
Technické požadavky na inzertní podklady v Remedia najdete na zde nebo na samostatných webových stránkách Remedia.cz.
Čtenáři: Soukromí i nemocniční lékaři, všeobecní i specialisté, lékárníci, stomatologové, ostatní zdravotničtí pracovníci, představitelé státní správy a samosprávy atd.
Náklad: 20 000 výtisků
Periodicita: 20 čísel ročně
Rozsah: 24-40 stran
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 297×440 mm (novinový formát)
Provedení: barevnost 4/4 CMYK
Technická specifikace inzerce Medical Tribune
Při vytváření dokumentu PDF používejte Acrobat Distiller nebo export z InDesignu v nastavení na maximální kvalitu výstupu, v ideálním případě v nastavení PDF-X/1a. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
EPS, PS
Veškerá písma použitá v dokumentu musejí být buď převedena do křivek nebo sbalena přímo v souboru EPS, resp. PS. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
Texty
Akceptované formáty: holý text (TXT, ASC apod. - např. Poznámkový blok Notepad ve Windows), DOC (pouze pro MS Word až do verze Office 2007), RTF.
Obrázky
Rastrové - TIF, JPG, EPS, PSD - použité rozlišení musí být minimálně 300 dpi pro použití ve velikosti 1 : 1, nastavení CMYK. V případě použitých textů, log apod. by mělo být rozlišení alespoň 500 dpi. Při použití JPG komprese musí být nastavena maximální kvalita.Upozornění: Neakceptujeme obrázky stažené z webu, případně JPG s nízkou kvalitou.
Vektorové - AI, EPS pro PC i Mac - použitá písma musejí být převedena do křivek, případně přibalena k dokumentu (pouze písma pro PC). Použité barvy musejí být v nastavení CMYK.
Zlomové dokumenty
Pouze InDesign do verze CS3. Veškerá použitá písma musejí být přibalena k dokumentu. Veškeré použité obrázky musejí být přibaleny a platí pro ně výše uvedená pravidla.Podklady na filmech nepřijímáme! Inzerent plně ručí za správnost a bezchybnost předaných podkladů i za obsah inzerátu.
Harmonogram Medical Tribune 2025
|
1/25 |
2/25 |
3/25 |
4/25 |
5/25 |
6/25 |
7/25 |
uzávěrka: |
6. 1. |
3. 2. |
24. 2. |
17. 3. |
31. 3. |
22. 4. |
5. 5. |
distribuce: |
14. 1. |
11. 2. |
4. 3. |
25. 3. |
8. 4. |
29. 4. |
13. 5. |
|
|||||||
|
8/25 |
9/25 |
10/25 |
11/25 |
12/25 |
13/25 |
14/25 |
uzávěrka: |
19. 5. |
2. 6. |
16. 6. |
14. 7. |
4. 8. |
1. 9. |
15. 9. |
distribuce: |
27. 5. |
10. 6. |
24. 6. |
22. 7. |
12. 8. |
9. 9. |
23. 9. |
|
|||||||
|
15/25 |
16/25 |
17/25 |
18/25 |
19/25 |
20/25 |
|
uzávěrka: |
29. 9. |
13. 10. |
27. 10. |
10. 11. |
24.11. |
8. 12. |
|
distribuce: |
7. 10. |
21. 10. |
4. 11. |
18. 11. |
2. 12. |
16. 12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, internisté, specialisté různých oborů medicíny
Náklad: 8 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník + speciální vydání
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 209×286 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Technická specifikace podkladů k inzerci v Medicíně po promoci
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu.
Harmonogram 2025
|
1/2025 |
2/2025 |
3/2025 |
4/2025 |
uzávěrka: |
14.3. |
13.6. |
15.10. |
8.12. |
distribuce: |
27.3. |
27.6. |
30.10. |
22.12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, specialisté různých lékařských oborů, farmaceuti, studenti
Náklad: 5 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník
Distribuce: Adresné zasílání jednotlivým předplatitelům.
Formát: 210 × 297 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Harmonogram 2025
|
č. 1 |
č. 2 |
č. 3 |
č. 4 |
č. 5 |
č. 6 |
uzávěrka: |
28.2. |
11.4. |
13.6. |
14.8. |
10.10. |
10.12. |
distribuce: |
17.3. |
29.4. |
27.6. |
28.8. |
24.10. |
29.12. |
Pokud chcete zadat inzerci, musíte se přihlásit.