Čeští lékaři stále odcházejí pracovat do zahraničí
Přibližně 1 500 lékařů odešlo v posledních šesti letech pracovat do zahraničí. Nejvíce jich pracuje v anglosaských zemích, především ve Velké…
Přibližně 1 500 lékařů odešlo v posledních šesti letech pracovat do zahraničí. Nejvíce jich pracuje v anglosaských zemích, především ve Velké…
Tvořit rozpočet velkých nemocnic patří v současné době v českých nemocnicích, státních či soukromých, k nejtěžším úkolům managementu toho kterého…
Zeptáte-li se Angličana, co se mu vybaví při zaslechnutí jména Margaret Thatcher, je dosti pravděpodobné, že odpoví: „Margaret Thatcher – milk…
aneb platí systém medicíny založené na důkazech vždy a pro všechny?
Státní podniky, které organizačně spadaly pod ministerstvo zdravotnictví, nebyly v letech 2005 až 2007 pod dostatečnou kontrolou resortu. I to byl…
Systém GMAS mají zdravotníci v Motole k dispozici jako jediní v Evropě
Když se lékařka Novorozeneckého oddělení Fakultní nemocnice Olomouc Soňa Šuláková začala objevovat na obrazovce České televize jako moderátorka…
Nástroj ke zlepšení hospodárnosti existuje, chybí ale jasné politické zadání
Traduje se, že příroda nemá ráda vakuum a snaží se ho vždy vyplnit, ber kde ber. Tohle pravidlo platí bez výjimek všude tam, kde prázdno vzniká –…
Na únorovém symposiu v pražském hotelu Diplomat představili uznávaní odborníci na problematiku kardiovaskulárních onemocnění v čele s prof. MUDr.…
Peníze zdravotníků – otázky a odpovědi
Doc. Oldřich Vinař se v jednom z předchozích čísel MT zamýšlel nad supervelmocí jménem „média“, a inspiroval mě tak k úvaze o propasti mezi světem…
Medical Tribune je značkou kvality pro noviny určené lékařům a zdravotníkům v mnoha zemích světa – obdobné tituly vycházejí např. v Německu, Rakousku, Švýcarsku, v sousedním Polsku či Maďarsku.
Medical Tribune v České republice vychází již od roku 2005, a to v periodicitě 26 čísel za rok. V duchu svého názvu chtějí noviny skutečně poskytovat tribunu všem, kdo mají lékařské a zdravotnické veřejnosti co sdělit – především lékařům a zdravotníkům samotným, ale i politikům, ekonomům, právníkům a dalším.
Medical Tribune jako jediné noviny o lékařské vědě, klinické medicíně a zdravotnictví u nás nejsou – navzdory svému anglickému názvu – překladovým titulem. Jejich obsah vytváří výhradně domácí profesionální redakce tvořená lékaři, zdravotními sestrami a novináři. Ti spolu s širokým okruhem spolupracovníků z různých oblastí medicíny nabízejí široký záběr na témata lékařské vědy a klinické medicíny i organizace, řízení a financování zdravotnictví doma i v zahraničí.
Medical Tribune dosahuje nákladu 20 000 výtisků a čte ji nejméně 40 000 čtenářů. Při dvacetitisícovém nákladu a indexu čtenosti 2,3 tvoří čtenářskou obec 46 000 lékařů, lékárníků a ostatních zdravotníků.
Roku 2017 vznikl ve spolupráci s Medical Tribune úspěšný projekt minutyMT.
Medical Tribune je dostupná každému – nízkou cenou časopisu a ještě výhodnějším předplatným chceme umožnit přístup k časopisu doslova každému; pro lékaře na odpočinku i pro studenty medicíny máme ještě další slevy.
Aktuální číslo: | 6/2009 |
Datum vydání: | 02.3.2009 |
Periodicita: | 20 čísel ročně |
Rozsah: | 24–36 stran |
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu ke stažení pro jednotlivé tituly:
Ceník pro personální inzerci najdete v samostatném mediakitu řádkové inzerce pro rok 2025.
.
Kontakt na obchodní oddělení jednotlivých titulů naleznete zde.
Technické požadavky na inzertní podklady v Remedia najdete na zde nebo na samostatných webových stránkách Remedia.cz.
Čtenáři: Soukromí i nemocniční lékaři, všeobecní i specialisté, lékárníci, stomatologové, ostatní zdravotničtí pracovníci, představitelé státní správy a samosprávy atd.
Náklad: 20 000 výtisků
Periodicita: 20 čísel ročně
Rozsah: 24-40 stran
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 297×440 mm (novinový formát)
Provedení: barevnost 4/4 CMYK
Technická specifikace inzerce Medical Tribune
Při vytváření dokumentu PDF používejte Acrobat Distiller nebo export z InDesignu v nastavení na maximální kvalitu výstupu, v ideálním případě v nastavení PDF-X/1a. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
EPS, PS
Veškerá písma použitá v dokumentu musejí být buď převedena do křivek nebo sbalena přímo v souboru EPS, resp. PS. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
Texty
Akceptované formáty: holý text (TXT, ASC apod. - např. Poznámkový blok Notepad ve Windows), DOC (pouze pro MS Word až do verze Office 2007), RTF.
Obrázky
Rastrové - TIF, JPG, EPS, PSD - použité rozlišení musí být minimálně 300 dpi pro použití ve velikosti 1 : 1, nastavení CMYK. V případě použitých textů, log apod. by mělo být rozlišení alespoň 500 dpi. Při použití JPG komprese musí být nastavena maximální kvalita.Upozornění: Neakceptujeme obrázky stažené z webu, případně JPG s nízkou kvalitou.
Vektorové - AI, EPS pro PC i Mac - použitá písma musejí být převedena do křivek, případně přibalena k dokumentu (pouze písma pro PC). Použité barvy musejí být v nastavení CMYK.
Zlomové dokumenty
Pouze InDesign do verze CS3. Veškerá použitá písma musejí být přibalena k dokumentu. Veškeré použité obrázky musejí být přibaleny a platí pro ně výše uvedená pravidla.Podklady na filmech nepřijímáme! Inzerent plně ručí za správnost a bezchybnost předaných podkladů i za obsah inzerátu.
Harmonogram Medical Tribune 2025
|
1/25 |
2/25 |
3/25 |
4/25 |
5/25 |
6/25 |
7/25 |
uzávěrka: |
6. 1. |
3. 2. |
24. 2. |
17. 3. |
31. 3. |
22. 4. |
5. 5. |
distribuce: |
14. 1. |
11. 2. |
4. 3. |
25. 3. |
8. 4. |
29. 4. |
13. 5. |
|
|||||||
|
8/25 |
9/25 |
10/25 |
11/25 |
12/25 |
13/25 |
14/25 |
uzávěrka: |
19. 5. |
2. 6. |
16. 6. |
14. 7. |
4. 8. |
1. 9. |
15. 9. |
distribuce: |
27. 5. |
10. 6. |
24. 6. |
22. 7. |
12. 8. |
9. 9. |
23. 9. |
|
|||||||
|
15/25 |
16/25 |
17/25 |
18/25 |
19/25 |
20/25 |
|
uzávěrka: |
29. 9. |
13. 10. |
27. 10. |
10. 11. |
24.11. |
8. 12. |
|
distribuce: |
7. 10. |
21. 10. |
4. 11. |
18. 11. |
2. 12. |
16. 12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, internisté, specialisté různých oborů medicíny
Náklad: 8 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník + speciální vydání
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 209×286 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Technická specifikace podkladů k inzerci v Medicíně po promoci
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu.
Harmonogram 2025
|
1/2025 |
2/2025 |
3/2025 |
4/2025 |
uzávěrka: |
14.3. |
13.6. |
15.10. |
8.12. |
distribuce: |
27.3. |
27.6. |
30.10. |
22.12. |
Čtenáři: Všeobecní lékaři, specialisté různých lékařských oborů, farmaceuti, studenti
Náklad: 5 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník
Distribuce: Adresné zasílání jednotlivým předplatitelům.
Formát: 210 × 297 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Harmonogram 2025
|
č. 1 |
č. 2 |
č. 3 |
č. 4 |
č. 5 |
č. 6 |
uzávěrka: |
28.2. |
11.4. |
13.6. |
14.8. |
10.10. |
10.12. |
distribuce: |
17.3. |
29.4. |
27.6. |
28.8. |
24.10. |
29.12. |
Pokud chcete zadat inzerci, musíte se přihlásit.